feedback company

Nummertolvsvägen 268, MALMÖ

Läs mer om På Golvet - Ditt Mattvaruhus Syd AB

Petra K

Petra K tycker:

"Jätte billiga mattor, super trevlig personal, och jätte bra kvalitet på mattorna. "

Annelund Mattor AB

Norra Grängesbergsgatan 21, MALMÖ

Läs mer om Annelund Mattor AB

Elisabet F

Elisabet F tycker:

"Trevligt ställe! Mattorna är dyra (som mattor alltid är om man inte handlar på IKEA) men det är trevligt att gå in och titta på dom och låtsas att man ... "

Miljörent Öresund AB

Kompanigatan 4, MALMÖ

Läs mer om Miljörent Öresund AB

Erica L

Erica L tycker:

"Företaget skickar ut "erbjudanden" som ser ut som fakturor, uppenbarligen för att lura folk att betala. Vi fick en faktura på ett Första Hjälpen paket ... "

Enter Produkter

Adelgatan 9A, MALMÖ

Läs mer om Enter Produkter

Bumbi M

Bumbi M tycker:

"Underbar personal!! kanon bra service, värt varenda öre i slut endan. rekomenderar starkt till alla små företagare! "

Sandö Heltäck & Vinylplast

Ellingegatan 25, MALMÖ

Läs mer om Sandö Heltäck & Vinylplast

Ami H

Ami H tycker:

"Detta är inte affären man "slinker in i" och tror man ska titta runt lite, nej här behöver du oändligt med tid. Ägaren är en pratglad man som gärna ta ... "

Olof Viktors International AB

Färgtema Butiksutveckling AB

Vattenverksvägen 64, MALMÖ

Läs mer om Färgtema Butiksutveckling AB

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret