feedback company

Läs mer om House of Pain Sthlm

1 reco

Goa G

Goa G tycker:

"Väldigt bra Tattoo-studio vid Långholmen, Sthlm som visar bra kunskaper för både kvalitet, kvantitet och lång erfarenhet inom detta vackra konst-yrke, ... "

Plain Pain Tattoo

Gröndalsvägen 25, STOCKHOLM

Läs mer om Plain Pain Tattoo

1 reco

Danne H

Danne H tycker:

"Bemötandet var helt underbart bra! man kände sig verkligen välkommen. Plain Pain Tattoo gör ett suveränt jobb med högsta kvalité! Miljon där var per ... "

Diablo

Hornsgatan 158, STOCKHOLM

Läs mer om Diablo

R.p.m Tatuering O Hantverk

Slipgatan 6, STOCKHOLM

Läs mer om R.p.m Tatuering O Hantverk

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret