feedback company

Tegelmästargatan 22, Malmö

Läs mer om Thip thaimassage

Ronny T

Ronny T tycker:

"Jag har varit hos hos Thip thaimassage ett par ggr och fått massage av Nan. Massagen är mycket bra och skön och det är en fin flicka som det är trevli ... "

Wara Thaimassage

Bergsgatan 3, malmö

Läs mer om Wara Thaimassage

Waraporn C

Waraporn C tycker:

"Bra massage trevlig personal rent och fint med dusch möjlighet . "

CHETAWAN Thai Medical Massage Malmö

Lorensborgsgatan 5 J, MALMÖ

Läs mer om CHETAWAN Thai Medical Massage Malmö

Martin E

Martin E tycker:

"Jag har ett stillasittande jobb men mycket mentalt ansträngande. Chetawan gav mig unikt bra behandling som löste uppbåde spänningsknutar och min stenh ... "

Piyachat Thaimassage

Uppsalagatan 2B, MALMÖ

Läs mer om Kamrai Thaimassage

Andreas H

Andreas H tycker:

"Bästa massagen i rena & fräscha lokaler. Betalning med kontokort "

Kamrai Thaimassage

Uppsalag. 2B, MALMÖ

Läs mer om Kamrai Thaimassage

Andreas H

Andreas H tycker:

"En ny massör som jag tycker var duktig. Väldigt stark i nyporna, uppskattas :) "

salongnong thaimassage

sofierogatan 3, malmö

Läs mer om salongnong thaimassage

Bebethaiwellness Thaimassage

Duangthaimassage

Köpenhamnsvägen 6, Malmö

Läs mer om Duangthaimassage

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret