feedback company
  • Vi hade svårt att hitta exakt det du sökte, vi zoomade ut geografin och fick följande träffar

Thaimassage Stamgatan, stockholm

Vi har 76 Thaimassage, Stamgatan, stockholm att välja på

CHOKDEE THAIMASSAGE

Västra Kanalgatan 11, Södertälje

Läs mer om CHOKDEE THAIMASSAGE

Daniel Z

Daniel Z tycker:

"Hur bra som helst! Proffsigt seriöst och grymt duktiga. Hon fråga flera ggr om det känns bra. jag bad om lite hårdare massage och hon gjorde det grymt ... "

Odenplans Thaimassage

Vidargatan 9, Stockholm

Läs mer om Odenplans Thaimassage

Pascal A

Pascal A tycker:

"Trevlig salong, glad massör som bara pratande engelska, verkade erfaren och lugn. När träningsvärken släpper lär rygg och axelparti må riktigt bra! "

VIP Thaimassage

Rindögatan 30, Stockholm

Läs mer om VIP Thaimassage

Jan N

Jan N tycker:

"Skiljer sig från många andra thaimassage, väldigt duktig vänlig massör. Jättefin mysig lokal också! "

Baanthai Spa

Orvar Odds Väg 1, Stockholm

Läs mer om Baanthai Spa

Vaya P

Vaya P tycker:

"Möts av en hysterisk fnissig kvinna och en stökig lokal, full med löst liggande plock. Fnisset fortsätter under hela massagen som för övrigt är olidli ... "

Thanalai Thaimassage

Björnsonsgatan 211, BROMMA

Läs mer om Boa-Jan Thaimassage

Mats N

Mats N tycker:

"Jag håller med föregående. Glatt och vänligt bemötande. Bra massage! "

Samruai Thaimassage

Klockarvägen 5, HUDDINGE

Läs mer om Samruai Thaimassage

Timspa Thaimassage

Lysviksgatan 44, FARSTA

Läs mer om Timspa Thaimassage

christer l

christer l tycker:

"Jag har varit på den bästa thaimassagen Timspa. Dom har alltid tid för mig även om jag kommer i sista minuten.Tjejerna är alltid glada och trevliga in ... "

Slussen Thaimassage

Guldgränd 1, STOCKHOLM

Läs mer om Slussen Thaimassage

Vaya P

Vaya P tycker:

"Seriös verksamhet där man får en grundlig, djupgående och respektfull massage av mycket trevlig personal. Rekommenderas varmt. "

Wans Thaimassage

Gamla Huddingevägen 424, Älvsjö

Läs mer om Wans Thaimassage

Benke G

Benke G tycker:

"Kanonställe med duktiga tjejer. Det ryggonda gick äntligen över! "

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret