feedback company

Herr Ivars Väg 2, KRISTIANSTAD

Läs mer om Elgiganten AB

Anna P

Anna P tycker:

"När jag skulle flytta och bli student var data och tv två nödvändiga inköp. Jag vände mig till Elgiganten i Kristianstad för hjälp och fick ett jätteb ... "

Eks Radio

Nässelvägen 1, KRISTIANSTAD

Läs mer om Eks Radio

Johan R

Johan R tycker:

"Fruktansvärt bra service, har handlat allt till mitt biorum under årens lopp. Väldigt kunniga och hjälper alltid till med alla funderingar man har. F ... "

Onoff Sverige AB

Jochums Väg 1, KRISTIANSTAD

Läs mer om Onoff Sverige AB

Magnus C

Magnus C tycker:

"Attityden, servicen och bemötandet på Onoff i Kristianstad är bland det sämsta jag varit med om. Prissätter man en vara fel så får man stå sitt kast o ... "

Clas Ohlson

Östra Boulevarden 5, KRISTIANSTAD

Läs mer om Clas Ohlson

Agnetha L

Agnetha L tycker:

"bra butik med det mesta man behöver och inte behöver, Bra kvalitet på mesta och trevlig personal. "

Siba, Kristianstad

Nischen

Milnergatan 10A, KRISTIANSTAD

Läs mer om Nischen

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Tv-handlare, Kristianstad

Andra städer i länet
Söker du efter "tv-handlare" i Kristianstad? Vilka företag är rekommenderade när man söker efter "tv-handlare" i Kristianstad och vilka bör Du undvika? Läs rekommendationer om de företag som ger träff på "tv-handlare" i Kristianstad innan du bestämmer dig.