feedback company

Indalsbacken 1, VÄLLINGBY

Läs mer om Praktikertjänst, Läkarmottagning

S

S tycker:

"Jag vet inte om jag hade rentav otur men min upplevelse va inte ett drömläge direkt... Hamnade hos en läkare som heter Rychard Banach och blev obehagl ... "

Legevisitten AB, Ormängens Hässelgården

Ormängsgatan 10, HÄSSELBY

Läs mer om Legevisitten AB, Ormängens Hässelgården

Göran L

Göran L tycker:

"Delar Henriks beskrivning av hur det är på Hässelögården "

Blackebergs Vårdcentral

Rinkeby barnavårdscentral

Rinkebytorget 8, SPÅNGA

Läs mer om Rinkeby barnavårdscentral

förklaring

Det finns två undantag från denna regel:

Jag vill veta mer, ge mig detaljerna!

Så här segmenteras resultatlistan:

1. Företag med exakt träff på företagsnamnet.
  2. Företag med träff på huvudkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  4. Företag med träff på underkategori/-tag och postort, från betyg 5 till 1.
  6. Företag utan betyg.

Stäng fönstret

Taggar för Vårdcentral, Vällingby,hässelby

Andra städer i länet
Vilka av företagen i Vällingby är det som är bäst när det gäller vårdcentral? Här tycker våra medlemmar till om företag i Vällingby de kommit i kontakt med när de letat efter vårdcentral. Känner du till vårdcentral i Vällingby kan du också tycka till.