Ibrahim Mardini

Ibrahim Mardini

Ibrahim Mardini en del av QR Motor

Läs vad 8 Läs vad Ibrahim Mardini

2021-11-05 Insamlad av företaget
    Vill tacka Ibrahim för en bra affär!

Ringde och frågade om skicket i första hand och fick svar direkt med info samt bilder!
    Blev upphämtad på flyget vid leverans (bra service) och bilen var i toppskick!
    Bra information runt själva försäljningen och leveransen.
    Bra säljare som lyssnar på kunden och gör sitt bästa för en bra och trygg bilaffär.

Rekommenderar stark att köpa bil här!

Mvh Nöjd Jeep SRT kund!
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Trovärdig hjälpsam korrekt.

Väl påläst och insatt samt förberedd

Mycket trevligt besök
    2021-09-09 Insamlad av företaget
    Bra bemötande
    Smidig affär, samt grym säljare 🤟
    2021-09-03 Insamlad av företaget
    Till en början bra bemötande och smidig affär. Sedan blev bilens leverans försenad och fick ringa själv då återkoppling inte kom om varför. Efter att jag fick bilen så var den rekond som vi kommit överens om inte gjord. Ibrahim menade att den var gjord men det fanns lera på en av mattorna som jag påpekat under köp 2-3v tidigare så isåfall var rekonden gjord av en blind människa. Fick tillslut bilen med fulltank som plåster på såren samt ett löfte om att göra ny rekond men ingen återkoppling om detta och det blev aldrig gjort. Efter ca 1-2v började bilen låta och jag lämna in den på verkstad som konstaterade att bromsskivorna var helt slut. Fick betala detta själv då QR/Ibrahim skyllde på eget slitage. Det ska nämnas att bilen en 2017 volvo som rullat 5800 mil borde ha bromsar i dugligt skick vid försäljning. På det hela oseriöst företag som kunde bekostat en liten summa för bromsskivor som borde varit i bra skick o på så sätt visa att man tar hand om sina kunder samt gör rätt för sig.
  • MIKAEL L
    2021-05-14 Spontant omdöme
    Fick idag min Mustang GT 5.0 efter en affär med Ibrahim - riktigt bra och enkelt. Kanonperfekt säger allt
  • Erik Christopher D
    2020-10-23 Spontant omdöme
    Köpte en bil av Ibrahim här och det var en riktigt smidig och enkel affär! Många fina bilar men tyvärr va kaffemaskinen trasig....
  • OSCAR H
    2020-10-11 Spontant omdöme
    Köpte en MB-cla 220 d som jag är sjukt nöjd med. Hade Ibrahim som man kunde nå när som helst och väldigt go kille. Rekommenderar han och qr motor starkt
    2020-09-12 Spontant omdöme
    Tack för en snabb och smidig bilaffär idag. Ett särskilt tack till Ibrahim för trevligt bemötande.