Johannes Jansson

Johannes Jansson en del av QR Motor

Läs vad 23 Läs vad Johannes Jansson

• FREDRIK L
    2021-02-18
    Mycket trevlig och engagerad säljare!!! Svarar alltid på telefon och e-post omedelbart! Känner stort förtroende för honom och skulle inte tveka att köpa bil av honom igen… Bara positivt att säga!😃
    Stort tack för ett riktigt fint omdöme Fredrik. Vore supertrevligt att göra affärer med dig igen! Johannes Jansson
  • 2021-02-07
    En affär som sköttes korrekt från A till Ö.
    Åkte från Örebro och när vi kom fram var allting som utlovat, så tumme upp och rekommendationer från Örebro👍.
    Gjorde ett inbyte och även här så stod Johannes för sitt ord & skötte inköpet på ett bra sätt & vi själva slapp allt med annonsering och vad det innebär.
    Stort tack Sigge. Alltid trevligt med smidiga affärer som denna! Johannes Jansson
    2021-01-22
    Kan starkt rekommendera Johannes på QR motor, håller det han lovar! Kontrollerade bilen innan vi hämtade ut den och det stämde när vi kom fram! Om alla bilförsäljare var som Johannes och QR motor så hade det varit suveränt! Supernöjd, Tack!
    Kul att höra Sabit! Letar för fullt efter en till amarok åt dig! Johannes Jansson
  • FREDRIK A
    2021-01-07
    Jag mailade och Johannes svarade. Ett par dagar senare bara var affären klar på min nya Tesla. Superbemötande och full service! Tack!
    Tack för det fina omdömet Fredrik. Ut och njut nu med din riktigt fina tesla! :) Johannes Jansson
  • CHRISTIAN M
    2021-01-06
    Grymt trevligt bemötande fick jag. Rekommenderar verkligen Johannes. Han kunde sina saker, affären gick lätt, smidigt. Var inga konstigheter.
    Stort tack Christian! Mycket smidigt ifrån ditt håll också, Alltid trevligt med smidiga affärer! Johannes Jansson
  • BLERTON B
    2021-01-03
    Mycket trevlig säljare som gjorde affären extra smidigt , gick dom där extra milen för kundservice , och ordnade en trygg affär och finns hela vägen ut med dig för frågor som dyker upp efter affären också det gillar vi ! Johannes Jansson stort Eloge till dig och QR motor
    Tack så mycket! Hoppas vi ses igen vid nästa bilköp. :) Johannes Jansson
  • David John James H
    2020-12-11
    Grymt bemötande! Haft 10 tal bilar men QR är dom som haft bäst service samt bemötande
    Rekommenderar starkt att byta bil här!
    Kul att höra! Vi ses när det är dags igen. :) Johannes Jansson
  • Bengt Johan T
    2020-11-27
    Rekommenderar QR-motor och speciellt Johannes som jag gjorde min affär med. Fick utförliga svar på alla funderingar och bilen var i det skick som utgavs. Bilen levererad hem utan problem. Tack för bra affär Johannes 👍👍
    Stort tack för den fina rekomendationen, Kul att du är nöjd med bilen! :) Johannes Jansson
    2020-11-24
    Köpte bil av Johannes och fick ett mycket bra bemötande.
    Affären gick mycket smidigt och utan problem.
    Kan varmt rekommendera Johannes vid ditt nästa bilköp.
    Tack själv John för en supersmidig affär! Johannes Jansson
    2020-11-19
    Köpte bil av Johannes.
    Superbra service, supertrevlig kille.
    Visste vad han pysslade med.
    Ett bra köp helt enkelt
    Tack så mycket för fin feedback, Och tack detsamma, Supertrevlig kund! Johannes Jansson