Jonathan Fernandez en del av QR Motor

Läs vad 44 Läs vad Jonathan Fernandez

2021-09-07
    Positivt och vänligt
    Förväntning att kunna köpa en speciell cab bil
    Det blev en seriös och lyckad affär
    Wvw Beetle Cab ”Dune”
    2021-09-06
    Trevligt och proffsigt bemötande. Över förväntan. Köpte en bil av dom och är mycket nöjd.
    2021-09-03
    Mycket bra jobbet, tack så mycket,

Andy
    2021-09-01
    Mycket trevligt bemött från första samtalet och kommande möten. Jag visste vad jag ville ha, Passat Alltrack 2018, och Jonathan levererade.
    Min upplevelse kan sammanfattas med engagemang kundfokus och trevligt bemötande.
    Tack Jonathan för en smidig affär.
    Vänligen
    Kjell Hennoks
    2021-08-30
    Trevligt bemötande och lätta att komma i kontakt med.Allt funkade utan onödigt krångel gällande bilaffären.Bilen levererades i det skick som utlovats.Jag är mycket nöjd med QR-Motor.MvhStefan.
    2021-08-30
    Hej:
    Han är den bästa säljaren som jag har träffat hittills.
    Bra bemötande,hjälpsam och riktigt människan
    Tack för att det fortfarrande finns som jonathan
    Mvh/Samir
    Hej Samir,
    Tack för dem fina orden. Jag hjälper er gärna när det är dags för nästa bilaffär!

Ha en fin dag!
    2021-03-08
    Från att jag ringde och lämnade intresse till att jag fick bilen hemkörd har resan kantats av snabba och ärliga svar, personligt och trevligt bemötande och smidighet. Jag trodde inte att jag skulle säga det men det finns schyssta bilhandlare och Jonathan är nog schysstast av dom alla.

Stort tack!
    2021-02-17
    Köpte nyligen en superfin Bmw 550i av Jonathan på QR motor. Redan vid första samtalet fick jag ett mycket bra intryck där jag upplevde säljaren som trevlig och hjälpsam som med tålamod svarade på alla mina frågor gällande bilen och köpet.

Väl på plats hos Qr blev vi bjudna på gott kaffe, bilen togs in i deras fräscha lokal där vi gick igenom bilen tillsammans och efter en provkörning så skrevs papperen på. Allt gick supersmidigt och kommunikation har hela tiden vart på topp. Köper garanterat fler bilar i framtiden av Jonathan.
    Tack för fina orden Adam, jag är glad att du är nöjd med bilen!
    Hjälper dig gärna med dina framtida bilköp.
    2021-01-28
    Vi köpte bil på Qr motor och av säljaren Jonathan! Vilken försäljare, vilken stöttande och engagerad person! All cred till Jonathan som finns till 100% för kunden även efter avslutad affär påvisar han ett engagemang som ingen tidigare gjort. Att oavsett frågor så är ingen fråga för ”dum” utan han löser allt!
    Rekommenderar starkt.
    Tack så mycket för fina omdömet Isabella. Det glädjer mig att höra!
    Hoppas att jag får hjälpa dig med ditt nästa bilköp!
    2021-01-27
    Jag köpte en VW amarok och är nöjd med affären, Jonathan var trevlig och bra på sin arbetsuppgift som säljare. Fick ett bra bemötande och kunde sitta och prata och diskutera samt gå ut och visa saker och ting på bilen. Är väldigt nöjd med Jonathan som säljare av min nuvarande bil.