Quality Cars Norrort

Quality Cars Norrort

Ring 073-500 05 28 qcarsnorr.se

Hos oss på QualityCars Norrort kan du genomföra ditt livs bilaffär. Vi finns här för att hjälpa dig på din resa mot en trygg och lyckad sådan. Just nu erbjuder vi alla som gör sin bilaffär genom oss en heltäckande försäkring. Dessutom ingår köpgaranti när du köper bil av oss på QualityCars Norrort. Vi sätter alltid dig som...

53 omdömen om Quality Cars Norrort

YASSINE S
Skrev om Quality Cars Norrort

Sålde min bil till dem. Snabbt och smidigt och professionellt:)

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen

AMIR A
Skrev om Quality Cars Norrort

Trevlig och kunnig personal. Hjälpsamma och villiga att lösa problem.

ANDRÉ I
Skrev om Quality Cars Norrort

Mycket trevlig och kunnig personal när jag köpte min Tesla.

Carson Sverige
4.6/5 i betyg av 750 omdömen 4.6 av 750 omdömen

THOMAS R
Skrev om Quality Cars Norrort

I samband med att jag skulle sälja min leasingbil var jag i kontakt med Quality Cars Norrort. Av olika skäl blev det ingen affär mellan oss denna gång men jag vill ändå berömma dem, särskilt Daniel, för deras hjälpsamhet och professionalism under processen. I en bransch där det finns många aktörer som är oseriösa framstår Quality Cars Norrort som ett föredöme. Och dessutom är det ett nöje att besöka deras showroom med fantastiska bilar :)

ROBIN J
Skrev om Quality Cars Norrort

Inte första affären, och absolut inte sista. Stort tack boys

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

CONNY B
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag har handlat bil av flertal bilhandlare genom åren men ingen har fått mig att känna mig så välkommen och omhändertagen som Quality Cars fått mig. Omar är en fantastisk och genuint snäll människa som värnar om sina kunder till 100%. Det har varit lite små strul med bilen jag köpt men det var aldrig några problem när jag kontaktat dem. Dom bad mig komma över med bilen så fixade dom det direkt utan kostnad eller att ifrågasätta mig eller hänvisa mig till någon annan. Dem har tagit sitt ansvar gott och väl plus lite till....

David D
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag köpte min första bil på Quality Cars Norrort under 2016, en Audi R8 som jag köpte för vettiga pengar, körde nästan 4500km med utan minsta strul och fick bra betalt för den när jag sedan anlitade Quality cars för förmedlingen. Jag rekommenderade min bror denna bilfirma när han va ute efter en Audi S5:a och hittade ett fint exemplar hos Omar och Daniel, den har i skrivande stund gått 3000 problemfria mil och jag har precis hämtat ut min nya BMW X5:a som Daniel levererade till mig. Denna bilfirma kommer alltid vara mitt...

Bilförmedlingen Stockholm
4.7/5 i betyg av 350 omdömen 4.7 av 350 omdömen

Grymma låvar skicket på bilen...köpte en v60 av dom👍👍👍👍👍

Nicklas S Nicklas S
Frans H
Skrev om Quality Cars Norrort

Köpte en Lamborghini Gallardo LP560-4 av Quality Cars Norrort och från första kontakt till köp så fick jag grym service och hjälp. Dom var transparenta, informativa och skötte hela affären snyggt då jag åkte ca 65 mil för att hämta bilen. Märkte påväg hem från bilfirman att spolarvätskan inte fungerade och kontaktade Quality Cars Norrort som direkt gick med på att ersätta kostnaden för att åtgärda det. En trygg och smidig affär. Rekommenderar starkt denna bilfirma!

Maria Helena B
Skrev om Quality Cars Norrort

Enkla att ha att göra med, kunniga. Rekommenderas.

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1312 omdömen 4.6 av 1312 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Timothy F
Skrev om Quality Cars Norrort

Bra och trevligt bemötande, smidig kommunikation och hjälp med både köpeprocessen och även vidare gällande service och reparation.

Robin L
Skrev om Quality Cars Norrort

Snabb och smidig affär av försäljning. Trevlig personal.

Jeanette N
Skrev om Quality Cars Norrort

Proffsigt bemötande med mycket trevlig personal. Allt gick mycket smidigt då jag ” blev med min nya bil”

Harri J
Skrev om Quality Cars Norrort

Väldigt professionella!! Älskar att dom tar sitt jobb seriöst och dom gjorde allt för att jag ska bli nöjd! Verkligen inte sista gången jag köper en bil av detta företag!!

Bobba D
Skrev om Quality Cars Norrort

Köpte en Audi Q7 -12 av dom, bra o smidig affär fick bra för inbytet. En vecka senare krånglade batteriet ringde och kollade om de fanns nån garanti. Dom stod för batteribytet, så va bara att boka tid på närmaste verkstad👍👍 Bra bemötande och trevliga

Bojan D
Skrev om Quality Cars Norrort

Bästa bilköp någonsin. Små saker verkligen gör skillnad. :-)

Svar från Quality Cars Norrort

Tack för dom fina orden, jätte kul att du är nöjd!

Peter E
Skrev om Quality Cars Norrort

Har sålt 2 bilar på kort tid hos Quality Cars Norrort. Kan verkligen rekommendera dem Trevliga snabba seriösa och återkopplar direkt.

Lukas B
Skrev om Quality Cars Norrort

Quality Cars Norrort hjälpte mig sälja min Q3:a (2014). Supertrevligt bemötande och riktigt bra affärsmodell om att nöjda kunder är återkommande kunder. Jag kommer definitivt handla/sälja via dem igen, både trevliga och bra priser!

Bertil P

Supernöjd med allt Över förväntan, kommer att rekommendera Quality Car

Mattias A
Skrev om Quality Cars Norrort

Snabb, trygg och smidig affär. Jag är mer än nöjd med Quality cars norrort / Mattias

Göran G
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag lämnade min Porsche Pananera turbo som sälj uppdrag till Quality Cars Norrort -.jag gillar verkligen deras sätt att arbeta .. de tar han om mig som säljare på absolut bästa sätt och ger alla intressenter en mycket hög service och professionellt bemötande - jag rekomenderar verkligen Quality Cars Norrort med det varmaste till alla som söker en modern , service inriktad och Professional bilhandlare . Att köpa bil från eller anlita för att sälja sin bil via ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Rickard O
Skrev om Quality Cars Norrort

Sålde min bil via Quality Cars Norrort. Fick ett trevligt och seriöst intryck av personalen. De gjorde ett bra jobb med rekond och fotografering. De kollade även upp saker på bilen via verkstad som kunder undrade över, allt utan extra kostnad. Är mycket nöjd och kommer garanterat att återkomma som kund.

Oscar B
Skrev om Quality Cars Norrort

Strålande bemötande och bra service, jag rekommenderar verkligen Quality Cars, kommer absolut att använda dem igen.

Urban Å
Skrev om Quality Cars Norrort

Skulle sälja min Mustang GT på blocket och den ende som ringde efter ett par dagar var Maximilian på Quality Cars som erbjöd att ta bilen på säljuppdrag. Argumenten som jag fastnade för var att vid lite dyrare bilar så är det en fördel med att kunna erbjuda finansiering och trygghet med garantier. Vid personligt möte med Maximilian och Omar stärktes min bedömning och de fick uppdraget. Nu är bilen såld och pengarna är på kontot. Stort Tack för smidig affär!

Anders G
Skrev om Quality Cars Norrort

Smidigt och bra att lämna bilen som försäljningsuppdrag. Skönt att slippa oseriösa köpare. Trevligt bemötande och proffsiga annonser.

Fredrik
Skrev om Quality Cars Norrort

Sålde en m3a. Affären gick snabbt och smidigt. Fick lite mindre pengar för den än vad jag hade tänkt för bilen, men det beror såklart på marknaden. Företaget levde upp till mina förväntningar

Magnus H
Skrev om Quality Cars Norrort

Köpte min BMW 428i cab på Quality Cars, blev mycket vänligt, kunnigt och professionellt bemött av Oscar och hela teamet på Quality Cars. Extra bra att de kunde ta min motsvarande Volvo i inbyte. De hanterade tålmodigt mina frågor och önskemål, vill verkligen att det skall bli bra för kunden och har mycket hög servicenivå. Jag kommer definitivt att anlita Quality cars för min nästa bilaffär.

Per B
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag köpte min Subaru Impreza WRX STI -2005 av Quality Cars Norrort. När jag kom dit blev jag bemött som man kan önska sig när du kliver in på en bilfirma, med ett glatt humör och med all tänkbar service såsom t.ex kall läsk att svalka sig med i värmen. Försäljaren tog sig verkligen tid från första sekund tills leverans av bilen, han såg till att jag blev mer än nöjd med inbytespriset på min tidigare bil som byttes in. Samt att han hörsammade alla mina önskemål angående den bilen som jag köpte och löste dom på rekord kort...

Thomas B
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag lämnade min Mercedes till Quality Cars för förmedling. Jag tyckte jag fick bra service av Maximilien, Omar, och Oskar. De hade en kund på min bil inom en vecka. När bilen skulle levereras till kund vägrar den plötsligt att starta! Detta löste då Quality Cars smidigt och tog bilen till verkstad där en felaktig vevaxel sensor bytas. Helt utan kostnad för mig.

Lars A
Skrev om Quality Cars Norrort

En stor eloge till Quality Cars och Oscar som hanterade försäljningen av vår BMW. Jag bemöttes mycket professionellt från det att jag steg in i bilhallen med värdering av bilen och tydlig information om processen. Själva försäljningen hanterades mycket snabbt och effektivt utan minsta ansträngning från min sida och jag fick ut det pris jag förväntat mig. Jag kan utan minsta tvekan rekommendera dom och kommer sannolikt att anlita dom för min nästa bilaffär.

Anders U
Skrev om Quality Cars Norrort

Anlitade Quality Cars för att förmedla min bil. Fick ett positivt bemötande av Oscar som gjorde en rimlig bedömning av bilens marknadsvärde. Säljprocessen gick snabbt och smidigt och jag fick löpande information längs resans gång. Kommer med stor sannolikhet anlita Quality Cars igen.

Daniel
Skrev om Quality Cars Norrort

Sämsta bilhandlare jag nånsin stött på. Totalt oseriösa och man måste verkligen ha klart för sig vilka rättigheter man har som kund. De vägrade utföra varudeklaration på en nyinkommen bil jag ville köpa (240 000kr) Den skulle säljas på förmedling och inte vet jag om de gjorde allt för att maximera vinsten och hålla nere utläggen... det hade gjorts 2 oljebyten på 7 år varav den sista för 3 år sedan så fick jag beskedet "vi rekommenderar att du servar den". När jag påtalade att bakdäcken var helt slut sa säljaren att jag...

Jojo
Skrev om Quality Cars Norrort

Fantastiskt bemötande. Känns som en ärlig bilhandlare. Lugn och trygg miljö.

Jon N
Skrev om Quality Cars Norrort

Omar vill verkligen hjälpa till att göra bilägandet så bra som möjligt. Han tar hand om allt från sådant som behöver fixas på bilar till att hitta den bil som passar bäst. Jag kan verkligen starkt rekommendera hans hjälp när det gäller att köpa eller sälja bilar. Det finns ingen affär som är för liten eller stor han vet hur man ger riktig service. Han har hjälpt mig med 4 bilar hittils och jag har varit mycket nöjd i samtliga fall.

Masoud G
Skrev om Quality Cars Norrort

Vände mig till er på Quality Cars för att förmedla min bil. Fick ett varmt och ansvarsfullt mottagande från Omar från första start som gjorde en rättvis bedömning av marknadsvärdet på min bil. Tillsammans med hans team på plats blev bilen såld på ett mycket smidigt sätt. Dem sköte allt, från start till försäljning och täta återkopplingar på efterfrågan. Dem har agerat professionellt i alla våra kontakter, jag kan varmt rekommendera Omar vid Quality Cars tillsammans med hans team om man går i framtida säljtankar. Jag kommer definitivt tillbaka!

Elias
Skrev om Quality Cars Norrort

Bra bemötande, rätt inställning. Seriös bilhandlare som tar hand om kund även när problem dyker upp utan att strula till det. Jag har bara gott att säga om denna bilhandlare.

Björn-Erik Boo Gunnar N
Skrev om Quality Cars Norrort

Ibland hamnar man i situationer som man inte kunde förutse. När jag kom till Quality Cars Norrort, Täby, fick jag inte bara ett mycket bra bemötande. Utan även ärliga siffror som presenterande för mig. Alltså inga glädjekalkyler, en riktig kalkyl som håller vad den lovar. Samtidigt som jag gavs valet att följa den, eller gå efter min egen kalkyl Jag valde att gå efter min egen kalkyl och min egen uppfattning. Undertiden jag envist inväntade att min kalkyl skulle gå i uppfyllelse så inträffade en rad saker, som var helt...

Anna Å
Skrev om Quality Cars Norrort

Efter många år och flera bilar senare flyttar Omar från Åkersberga och helt tillbaka till Täby. Men ingen fara! Jag åker efter. Varför det? Jo, sen jag bytte verkstad och biltjänster till Omars verksamhet, så har mina bilar hållt, och fått precis det jag frågat efter. Jag är alltid nöjd med Omars lösningar och kvalité. För mig är det viktigt att kunna lita på den jag gör mina bilaffärer med. Därför fortsätter jag komma till Omar och Quality Cars. Tack för all hjälp hittills! Hälsningar Anna

Mattias O
Skrev om Quality Cars Norrort

Tack Omar och George för jättebra bemötande och smidig affär. Rekommenderas varmt!! Ses nästa gång vi ska köpa bil. /Mattias och Ulrika

Niclas T
Skrev om Quality Cars Norrort

Niklas som hjälpte mig var väldigt tydlig och proffsig. Jag körde en företagsleasad bil vilken innebär krångel när man skall sälja. De hjälpte till med all administration. Det enda jag behövde göra vara att lämna in bilen och vänta på pengarna. De gjorde också ett bra jobb att marknadsföra bilen, snygga bilder och bra texter.

Jonas S
Skrev om Quality Cars Norrort

Trevlig säljare, kunnig och bra service.

Ivan D
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag har lämnat en MB.som delbetalning för köp av en nyare Range Rover. Fick väldig positiv uppfattning av personalen som jag upplevde som professionella och tillmötesgående .Naturligtvis kommer jag att rekommendera Qualiy Cars Norrort för vänner och bekanta vid tillfälle.. Med vänliga hälsningar Ivan Dontchev

Jimmy
Skrev om Quality Cars Norrort

mycket bra service och väldigt ärliga bilförsäljare. sålde min bil till dom och pengarna var på kontot dagen efter. om du ska köpa eller sälja din bil så rekommenderar jag starkt quality cars norrort Mvh Jimmy

Peter T
Skrev om Quality Cars Norrort

Mycket trevlig service. Smidig på mitt inbyte en Porsche Boxster samt smidig vid köp av nyare Porsche. Jag kan rekommendera Quality Cars Norrort med bästa rekommendation. P Trygg

Pavel G
Skrev om Quality Cars Norrort

Hade ett mekaniskt problem med bilen jag köpte hos dem tidigare. Var mycket nöjd med deras ansvarstagande och engagemang. Allting blev fixat och jag fick mycket varmt bemötande när jag behövde ta kontakt med företaget. Kan definitivt rekommendera Quality Cars till andra.

Anna G
Skrev om Quality Cars Norrort

Jag har varit kund hos Quality Cars Norrort nu i fem år. Jag är en mycket nöjd sådan! Jag blir alltid otroligt väl bemött - och de anstränger sig alltid till det yttersta (gör det där lilla extra) för att skapa så bra lösningar som möjligt för mig - så jag kan därför med nöje ge mina allra bästa rekommendationer för detta företag!

Marie I
Skrev om Quality Cars Norrort

Mycket nöjd. Trevlig och kunnig personal

Tobias K
Skrev om Quality Cars Norrort

Trevlig personal. Samtliga fel på bil skall meddelas till kund vid första besök, inte vid leverans. Stressig känsla vid leverans/betalning.

Magdalena
Skrev om Quality Cars Norrort

Bra bemötande. Vi är jättenöjd med köpet. Bra pris, jättebra finansiering.

Peter S

Proffsigt, och tillmötesgående.