Alla kategorier Hotell Gävleborg Hudiksvall Quality Hotel Statt Hudiksvall

Storgatan 36, 824 30 Hudiksvall — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Quality Hotel Statt Hudiksvall

• Therese G
    Therese G skrev om Quality Hotel Statt Hudiksvall
    Allvarligt betalar jag 1425:- för en natt förväntar jag mig så mycket mer!

På bilderna ser detta hotell ut som ett idylliskt stadshotell, men jag är besviken. Jag trodde First Hotell kedjan hade högre klass på sina hotell. När man kliver in i foajen är det som att kliva rätt in i 80-talet, jag tror tiden har stått stilla här i Hudiksvall, eller så är det jag som är van vid lite finare lite lyxigare ställen.
    Anyway!
    Personal: Lagom trevlig, mer fjäsk tack!
    Rum 429: Det är ett trist klassik rum med hotellinredning ala 80-tal.
    Rent å fräsch nyrenoverat badrum, heltäckningsmatta som varit med om bättre dagar.
    Skön säng, men varför världens tunnaste 90cm täcke på en 160cm säng, kommer frysa ihjäl i natt ju!

Det som väger upp mycket dom har ett snabbt och bra wifi här som e gratis.

Jag hoppas verkligen frukosten är bra i morgon när jag vaknar.

Kommer jag bo här igen? NEJ!
    Kommer jag bo på ett First Hotell igen: Troligtvis inte...

Tillägg: ändra till en 2:a när jag insåg att det här hotellet e galet lyhört man vill inte höra rumsgrannen tala i telefon.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om Quality Hotel Statt Hudiksvall
    Det bästa med Statt i Hudiksvall är att det ligger otroligt nära järnvägs- och busstationen. Väldigt lätt att hitta när jag anlände till Hudik en sen tisdagskväll i oktober.

Rummet var OK, möjligen skulle andra ha stört sig på den kvardröjande röklukten, men för en nikotinmarinerad själ som jag gjorde den ingenting alls. Rummet gav ett lite mörkt och murrigt trots stort fönster med utsikt ut över hamnen.

På frukosten finns otrolig förbättringspotensial. Väldigt mycket standardfrulle, och ingenting som utmärkte sig på minsta vis.

Statt känns väldigt mycket som ett standardhotell. En solklar trea. Det finns troligen bättre hotell i Hudik och helt säkert hotell som är mycket sämre också helt enkelt.

Storgatan 36, 824 30 Hudiksvall