Quick Auto Spa Jakobsberg

Quick Auto Spa Jakobsberg

Ring 08-37 00 99 jakobsberg.quickautospa.se

Välkommen till Quick Auto Spa Jakobsberg! På Drabantvägen 2 i Järfälla hittar du oss på Quick Auto Spa Jakobsberg. Vårt mål är att du ska på ett så smidigt sätt som möjligt kunna boka en tid hos oss, lämna in bilen och hämta ut bilen när den är klar. Enkelt, högkvalitativt och tryggt. Våra tjänster: Biltvätt, rekond, lackbehandling,...

54 omdömen om Quick Auto Spa Jakobsberg

Hector P
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Extremt bra service och proffsigt mottagande. Värt att åka långt för att tvätta här

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K
Jan A
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Lilla rekonden och bilen blev jättefin

Mariell K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Inte alls nöjda med tanke på priset vi betala! Vatten fläckar på bilen efter tvätten, inte heller en ordentlig rengöring inne i bilen. Missade ytor och skit kvar i alla koppar som fanns samt fläckar kvar på säten. Ändå var var våran bil ganska ren innan så denna deal var vi inte nöjda med! Fick även betala mer på plats då försäljaren säger att den deal vi köpt endast gäller kombi och påstod att vi hade en suv, betala såklart utan några problem men förväntan var då ett ännu bättre resultat!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Mariell! Verkligen beklagligt att vi kunde inte uppfylla era förväntningar! Självklart skall bilen vara besiktigad innan den lämnas ut. Ni har köpt Lilla Rekond på lets deal och det stämmer att SUV ingår inte i erbjudanden, tvätt av säten ingår inte i erbjudanden, men nedanstående ingår i En exklusiv in- och utvändig tvätt. Grundlig dammsugning av kupén och bagageutrymmet. Invändig rekond av kupé och bagageutrymme inkl. gummimattor, paneler och fönster. Exteriört lösgörs all smuts med avfettning, schamponering samt...

Min Bil Täby
4.4/5 i betyg av 1252 omdömen 4.4 av 1252 omdömen

Mycket nöjd och skulle åka igen när det är dags för service.

Karin H
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Ut och invändig tvätt. Trevligt bemötande! Bra service! Ren o fin bil precis som jag tänkt. Tack! Återkommer snart för en tvätt igen!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Karin! Kund i fokus är vårt motto och självklart produkten också, vi är glada att du besökte oss och ännu gladare och se dig igen. Välkommen åter Quick Auto Spa I Jakobsberg

Johan O
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Fantastiskt fint bemötande. Killarna gjorde ett oerhört fint och noggrant jobb. Kände knappt igen bilen efteråt! Kan varmt rekommendera. Återkommer garanterat.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Johan! Glädjer oss att du va nöjd med besöket, och vi ser framemot att se dig hos oss igen🙂 Varma hälsningar från Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Christer S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket bra trots problem med många frånvarande

Kristina S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Jag beställde in- och utvändig tvätt, med sanering av hundhår. Jag fick ett trevligt bemötande och kunde betala med shish utanför- Bilen blev jätteren. Inte ett hundhår kvar! Rengöringsmedlet luktade inte så gott, men det försvinner väl om någon vecka hoppas jag.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Kristina! Kul och höra att du va nöjd med tjänsten, bemötandet och resultatet. Beträffande lukten så kan du låta två fönstret var öppen typ två centimeter under natten ( om du har bilen i egen garage ) så kommer lukten att försvinna 🙂 Välkommen åter Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Anna-maria K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Lämnade in bilen för lilla rekonden, invändig och utvändig tvätt med vaxning. Inuti var bilen fin men utanpå kändes den inte särskilt vaxad och det var smuts kvar på alla fälgarna. Det känns tråkigt när bilen är nytvättad.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Anna! Vi beklagar missen, vi ska besikta bilen innan den lämnas ut, men vi har inte lyckats denna gång, beklagar detta. Du får gärna höra av dig till mig via mail ( vilkrn dag och Tid ni hade bokat ) så kan vi på en utvändigt tvätt. Varma hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Janna L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Superbra service, trevligt bemötande. Kom dit med en megalortig bil och på en timme var den som ny.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Janne! Tack för de orden, och välkommen åter🙂 Välkommen åter Quicks Auto Spa i Jakobsberg

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 514 omdömen 4.5 av 514 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å
Ann-charlotte S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevligt bemötande och ren bil

Maria S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Lilla rekonden. Utomordentligt jobb.

Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Centh L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Väldigt nöjd med tvätten och bemötandet

Thomas R
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Köpte lilla rekonden, fick säga till om fläckar de missat att tvätta. utvändig vaxning är någon form av skum som bara torkas av och ingen vax som läggs på med polermaskin tyvärr.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Thomas! beklagligt att du va inte nöjd med ditt köp, vi brukar göra besiktning av bilarna innan vi lämnar ut de. hoppas vi kan ses igen snart.

Mekonomen Norrtull
4.7/5 i betyg av 1219 omdömen 4.7 av 1219 omdömen

Bra verkstad. Försöker alltid lösa problem. Väldigt trevliga.

Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W Wåhlin Arkitekter Aktiebolag W
Siv G
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Tvätt ut o invändigt. Mycket trevligt bemötande och nöjd med resultatet.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Siv! Härligt och höra att du va nöjd med tjänsten in och utvändigt tvätt, vi ser framemot flera besök 🙂. Varma hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Anders L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket bra bemötande och service

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 887 omdömen 4.8 av 887 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Ida L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Gick snabbt, bra service och bilen va skinande ren efter, väldigt nöjd!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Ida, Va kul att du va nöjd med helheten av tjänsten 🙂, vi ser framemot och se dig igen. Varma hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Kristina L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Smidigt och snabbt! Bilen blev ren och fin. Är nöjd.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Kristina! Vi strävar efter och underlätta för våra kunder, glädjer oss att vi lyckades även denna gång 🙂 Varma hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Sumpan Bilverkstad AB
4.7/5 i betyg av 2267 omdömen 4.7 av 2267 omdömen

Bra och trevligt xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Isabelle F
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Tack för fin bil. Enkelt och bra bemötande

Ann-Kathrin W
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Köpte in och utvändig tvätt. Fint bemötande och jättefint utfört arbete. Mycket nöjd.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Anna-Kathrin Härligt och höra att du va nöjd, hoppas vi ses igen🙂. Välkommen åter Hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Marie K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Köpte rekord via Let’s deal. Så prisvärd in- och utvändig tvätt. Tog en timme, Klarqvist tid. Min bil var ren och fin

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Marie! Tack för förtroendet, och det glädjer oss att vi kunde leverera. Vi vill även uppmärksamma er på att vi har förmånliga kampanjer på hemsidan. Varmt välkommen tillbaka Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Goodrail G
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Tvättade 2 bilar inne och ute, snabbt och bra. Boka tid är ett måste då det vekar var fullt hela tiden.= bra jobb!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Goodrail! Vi sätter stort värde på kvalite, snabbhet och hög service och det glädjer oss att vi kunde leverera även denna gång. Varmt välkommen tillbaka Quicks Auto Spa i Jakobsberg

JOHAN K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Kampanj på lets deal. Fortfarande smutsiga rutor från insidan och i dörr poster samt bakluckans kanter. Inte hundra men med tanke på priset vAr det ok.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Johan! Beklagligt att vi inte kunde leverera denna gång, vi brukar besikta bilen innan den lämnas ut, men detta har vi nog missat. Jag kan erbjuda er en invändigt tvätt om ni lämnar bilen till oss senast på onsdag. Med Vänliga Hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Wafae A
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Superbra bemötande, bilen va superren både inne och ute

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Wafae! Underbart att du va nöjd med tjänsten in och utvändigt tvätt. Välkommen åter Quick Auto Spa i Jakobsberg

Bo-peter E
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Bra pris, bra bemötande och en renbil.

Anette L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Jätte trevligt bemötande , proffsiga och jag är alltid mer än nöjd!😃

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Anette! Va kul att du va nöjd med besöket, du är alltid varmt välkommen tillbaka 🙂 Med Vänliga Hälsningar Quicks Auto Spa i Jakobsberg

Margaretha K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket trevlig personal som genomför biltvättningen utomordentligt. Ser fram mot att använda mig av däckhotellet till våren.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Margaretha! Härligt och höra att du va nöjd, vi ser framemot träffa dig igen och ta hand om din bil. Tack! Quick Auto Spa i Jakobsberg

Niklas S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Köpte in- och utvändig tvätt av mellanstor bil. Mycket mycket nöjd. Kanonfin service. Bra utfall av tvätt. Jag rekommenderar. Varmt.

Quick Auto S och Belan Hamed B gillar detta
Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Niklas, Härligt och höra du va nöjd, vi sätter ribban högt och det värmer att vi ännu en gång har lyckats, tack och välkommen åter. Varma Hälsningar Quick Auto Sp i Jakobsberg

Ronnie N
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket bra service och bra prisklass. Väldigt informativ med vad för behandlingar som bilen kan tänkas behöva i framtiden.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Ronnie, Kul och höra du va nöjd, ha koll på hemsidan för kommande kampanj som just din bil behöver :-) Varma Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Shahriyar L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Utmärkt service och fantastisk personal. Ni har fått en stamkund :)

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Shahriyar, Och vi är jätteglada och ha dig som stammis :-). Kul och höra att du va nöjd med besöket. Varmt välkommen tillbaka Quick Auto Spa i Jakobsberg

Stefan S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Lämnade bilen på Lilla rekonden dagen efter bokning, trevligt bemötande vid inlämning och hämtning med tydlig genomgång av produkten. Bra blev det också!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Stefan! Kul och höra att du var nöjd med vår omtyckta Lilla Rekond samt bemötandet :-) Välkommen åter

Timi L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Jag beställde en in/utvändig tvätt på nätet. Jätte smidigt! Väldigt trevlig och duktig personal som tog hand om bilen på bästa sätt! Tvätten blev super bra! 5+ Tack!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Timi, Det glädjer oss att vi kunde uppfylla din förväntningar 🙂. Varmt välkommen tillbaka Quick Auto Spa i Jakobsberg

Sasan V
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Körde däckskifte, däckhotel och tvätt. Mycket bra service, rent och centralt

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Sasan! Vi sätter kunden i focus, och det glädjer oss att du va nöjd med ditt senaste besök :-) Varm välkommen Quick Auto Spa

Tanja O
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

De är jätte duktig och jag är nöjd.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Tanja, Tack för de fina orden 🙂. Välkommen åter Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa I Jakobsberg

Andreas L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Gjorde en helrekond av bilen som jag verkligen kan rekommendera. Mycket pålitliga, duktiga och noggranna killar. Smidig lämning- och hämtning. Bra pris. Min nya favorit.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Andreas, Viken härlig feedback, det är glädjande att du va nöjd med stora rekonden :-) . Du är varmt välkommen tillbaka Andreas. Varma hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Rikard H
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket trevlig personal och bra pris på min ut/in-vändiga handtvätt.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Rikard, Gläder oss att vi kunde uppfylla dina förväntningar, vi ser framemot och träffa dig igen. Varma Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Ida P
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevlig personal och utmärkt service!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Ida! Gläder oss att du va nöjd med ditt senaste besök :-) Varmt Välkommen Åter Quick Auto Spa i Jakobsberg

Mattias K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevligt bemötande av personal. Bra utförts jobb. Bra betalningsmöjligheter med ordentliga kvittenser och fakturor.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Mattias, Det glädjer oss att du är nöjd med våra tjänster och service, du är mer än välkommen åter. Trevlig helg Quick Auto Spa i Jakobsberg

Emma N

Lilla Rekonden. Mycket trevlig personal. Bilen är skinande ren

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Emma! Tack för de fina orden! Det glädjer oss att du va nöjd 🙂. Varmt välkommen Quick Auto Spa i Jakobsberg

Mohamed H
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Jag tycker ni gör mycket bra jobb

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Mohamed, Kul och höra att du var nöjd, varmt välkommen tillbaka 🙂. Trevlig helg Quick Auto Spa i Jakobsberg

Linda S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevlig personal och hög service nivå. Rekommenderas verkligen om du vill ta hand om din bil lite extra mycket👍🙂

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Linda, Det är glädjande och höra du är nöjd:-) vårt mål är att alltid överträffa kundens förväntningar. Varmt välkommen tillbaks Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa I Jakobsberg

Ali G
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket bra service och arbete, rekommenderar detta ställe :)

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Ali! Tack för de orden, det värmer verkligen. Varmt Välkommen Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Björn P
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Riktigt bra rekond, både invändig och utvändig! Superbt mottagande och utförande av tvätt och rekond till ett mycket bra pris! Rekommenderas varmt och jag kommer komma hit igen.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Björn, Tack för förtroendet, och det glädjer oss att vi kunde överträffa dina förväntningar. Hjärtligt välkommen åter. Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Nazmija N
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevligt professionellt bemötande, måna om sina kunder, och ser till att man inte åker därifrån missnöjd med något. Fick bilen tvättad invändig, utvändig samt en motortvätten och vilket resultat! Kommer definitiv tillbaka. Rekommenderas varmt!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Nazmija, Vi strävar hela tiden att göra vårt yttersta, och det glädjer oss verkligen att vi har lyckats. Tack för de orden, det värmer verkligen 🙂. Med Vänlig Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Magnus L
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Mycket bra utfört arbete, alltid trevligt bemötande och lätt att boka tid.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Magnus! Kul och höra att du var nöjd med ditt besök, vi gör vårt bästa att göra det enkelt och smidigt för kunden. Varmt välkommen åter Quick Auto Spa i Jakobsberg

Jenny J
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Supersmidigt att boka via hemsidan och väldigt bra att priserna var tydliga. Mycket bra utförd service och trevligt bemötande.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Jenny! Va kul och höra, meningen är vi ska göra det enkelt för kunden, och det glädjer oss att vi lyckats. Med Vänlig Hälsningar Quick Auto Spa Jakobsberg

Andre G
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Det är en professionell biltvätt firma med finger toppskänsla samt att de har en bra service och är väldigt tillmötesgående.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Andre! Det värmer verkligen, och kul att du va nöjd med tjänsten samt bemötandet. PS glöm inte vi har bra erbjudande inför däck säsongen på däck och förvaring. Trevlig Helg Quick Auto Spa i Jakobsberg

Eva M
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Lilla rekonden, bra pris för fint jobb!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Eva, Lilla rekonden är en av vår mest uppskattade tjänst hos kunderna, glädjer oss att vi kunde uppfylla dina förväntningar. Trevlig helg och välkommen åter Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa i Jakobsberg

Mikael S
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Trevliga hjälpsamma och gör ett kanon jobb!

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Mikael, Kul och höra att du va nöjd, vi kommer även i fortsättningen göra vårt bästa. Trevlig helg och välkommen åter Quick Auto Spa Jakobsberg

Alexandra P
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Jag köpte biltvätt, invändig utvändig av bilen under en kampanj som kändes prisvärt och bra resultat. Snabbt resultat, enligt plan, blev klara tidigare till och med.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Alexandra, Härligt och höra att du va nöjd med den tjänsten du valde. Vi önskar dig en trevlig helg, och välkommen åter. Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa

Margaretha K
Skrev om Quick Auto Spa Jakobsberg

Väl genomförd tvätt och mycket hjälpsam och trevlig personal.

Svar från Quick Auto Spa Jakobsberg

Hej Margaretha, Glädjer oss att du va nöjd, välkommen åter. Med Vänliga Hälsningar Quick Auto Spa Jakobsberg