Jörgen Warberg
en del av RE/MAX Warberg & Co

4.3 / 5 i betyg — 85 rekommendationer
Michael W

2016-01-04

Jörgen var den siste av fem mäklare som vi talade med.
Han hann inte ens ut till parkeringen innan vi sms'ade honom om att han fick uppdraget.

Jörgen är oerhört professionell och målinriktad i sin yrkesroll. Förutom det så har han ett sätt att aktivt nätverka och marknadsföra kundens bostad, som inte många andra mäklare gör idag.
Detta tillsammans med hans väldigt långa erfarenhet och kännedom om marknaden, vad som fungerar och inte fungerar, var huvudanledningen till att vi valde Jörgen Warberg.

För vår räkning lyckades han dessutom leverera ett försäljningsprs som vida översteg våra förväntningar.

Men att sälja ett hus handlar inte bara om själva försäljningen, utan också om det som händer när affären ska göras upp, kontrakt ska skrivas och pengar ska byta hand.
Detta skötte Jörgen och hans medarbetare på ett utomordentligt smidigt och professionellt sätt. De var mycket tydliga och tillmötesgående under processen och såg hela tiden till att både köpare och säljare hängde med i processen och att båda parter fick alla frågor och funderingar besvarade.

Att Jörgen Warberg & Co dessutom hade samarbetspartners och kontakter som gjorde att de kunde erbjuda tilläggstjänster som försäkringar och besiktning, gjorde att vi kände oss väldigt trygga med vårt val av mäklare.

Jörgen vet vad han kan, vet sina begränsningar, vet vad han kan erbjuda och hjälpa till med, och vet hur man säljer en fastighet.

Jörgen Warbrg får av oss de allra bästa rekommendationer för vilket objekt och vilken kund han än väljer att samarbeta med. Läs mer
2016-01-04 Jörgen W svarar Michael W
Tack Michael för en fin rekommendation!
Det var ett sant nöje att få arbeta för er!
GOD FORTSÄTTNING på 2016.
Jörgen