QI Construction

4.7 / 5 i betyg — 138 rekommendationer
Peter B

2017-01-19

QICON har renoverat ett av våra badrum på ett mycket föredömligt sätt. Det var en omfattande renovering där hela golvplattan fick bilas och gjutas på nytt med nya avloppsdragningar och vattenburen golvvärme. Vi är nöjda med både planering, uppföljning och genomförande av projektet som gick på budget och tid. Supertrevliga och kunniga hantverkare möttes vi av hela tiden.
Vi kommer använda QICON i framtiden för nya projekt och rekommenderar gärna företaget. Läs mer
2017-01-19 QI Construction svarar Peter B
Peter
Tack för ett bra projekt. Det är alltid svårt att estimera tiden när man bilar bort hela betongplattan och gjuter nytt, eftersom betongen måste vila i 2 månader tills vi får sätta tätskikt, så att vi kan uppfylla kraven i branschreglerna. Det gick väldigt bra, och det är skönt att ni var flexibla och oberoende av badrummet i källaren, eftersom projektet stod stilla under väntetiden. På dagen efter viloperioden var vi tillbaka och slutförde snabbt. Allt var ju klart, förutom tätskiktet och kaklingen, och självklart slutmonteringen. Det blev verkligen fint och vi ser fram emot att få komma tillbaka vid nästa tillfälle.