Bygg & BadrumsPartner

4.8 / 5 i betyg — 44 rekommendationer
Pierre P

2017-02-16

Jag har anlitat Bygg & BadrumsPartner vid flera badrumsrenoveringar. Badrummen krävde endel speciallösningar gällande rördragning. Ken från badrumsgruppen tillsammans med sina kollegor var väldigt lyhörda och hjälpsamma. De gjorde sitt yttersta för att vi skulle få det precis som vi ville trots att det krävdes speciallösning för rördragningen. Detta då jag inte ville ha utanpåliggande rör.

Vi fick hjälp att beställa tvättmaskin och torktumlare så att det skulle passa och ge den bästa funktionen.

Från början till slut så var min upplevelse extremt positiv. Väldigt professionella och kunniga. Intresserade och lyhörda för önskemål från min sida.
En platschef fanns tillgänglig under hela renoveringen.

Sammanfattande omdöme

Högsta kvalite på arbetet, kontinuerlig information, strukturerade och mycket lyhörda och hjälpsamma.

Jag kommer enbart anlita Bygg & Badrumspartner för alla framtida renoveringar. De hjälpte mig dessutom med att installera nya dubbeldörrar till ett av sovrummen.

Jag har anlitat andra företag förut men dem är inte i närheten av lika bra som Bygg & BadrumsPartner.

Med högsta rekommendation till Bygg & BadrumsPartner Läs mer
2017-02-17 Per S svarar Pierre P
Hej Pierre,

Stort tack för din rekommendation och att vi fick hjälpa dig med din renovering!

Roligt att få göra en så snygg och funktionell lösning där bland annat alla rören är inbyggda i väggen i kombination med smarta glasväggar som går att vika på mitten för att maximera utrymmet.

Vi ser fram emot att få hjälpa dig med dina framtida projekt och renoveringar.

Med vänliga hälsningar,

Ken Lindekrantz