Sammlands

4.7 / 5 i betyg — 65 rekommendationer

2017-05-29

Jan L skrev om Sammlands
Vi valde bland tre offergivare för renovering av vårt badrum. Sammlands måleri var dyrast men gav ett mkt seriöst intryck. Vi tycker dock att de inte levt upp till vad vi borde kunna förvänta oss vad gäller leveranstid, omdöme och kvalitet. Mycket trevligt bemötande har vi fått och lätta att ha att göra med har de varit. Läs mer
2017-05-30 Sammlands Måleri svarar Jan L
Hej Jan, tack för din rekommendation. Vad tråkigt att du inte upplevt att vi levt upp till dina förväntningar. Vi lägger stor vikt vid att lämna ifrån oss ett väl utfört arbete, detta betyder ibland att extra arbete kan uppstå, som i ert fall där vi var tvungna att göra ett mer omfattande rörarbete än estimerat (pga. gamla rördragningar i bjälklaget som vi var tvungna att ta bort och dra om för att ert badrum skall vara godkänt). Vad gäller leveranstid så är det alltid svårt för oss att hantera förseningar som uppstår pga. att inredning och dylikt blir försenat eller helt enkelt inte fungerar att installera i badrummet.

Kul att ni upplevt oss som enkla att ha att göra med och att vi varit trevliga även då strul och försening uppstått. Vi har som ambition att alltid göra våra kunder helt nöjda och att leverera på tid utifrån de förutsättningar som finns och vi hoppas att ni i slutändan ändå är nöjd med ert badrum.

Vänliga hälsningar,
Alla på Sammlands