Onsalagrävaren AB

3.3 / 5 i betyg — 7 rekommendationer

2017-08-22

Spontant omdöme
Mina föräldrar är 83 år gamla och jag har varit deras ombud och hjälpt dom genom hela husbygget. Husbygget gick enligt plan och vi var nöjda men efter några veckor upptäckte vi några fel. Vi har försökt få kontakt med Onsalagrävaren åtskilliga gånger (10-15 ggr) men vi får ingen respons alls. Vi kontaktade därför samma besiktningsman som gjorde slutbesiktningen och han gjorde en särskild extrabesiktning av huset och skickade protokoll över felen till Onsalagrävaren men felen är fortfarande inte åtgärdade. Vid fel och brister har leverantör eller entreprenör två månader på sig att åtgärda dessa men de går ju inte att få tag i. Huset stod klart i februari och nu är det snart september. Att inte bry sig om sina kunder när huset är klart är ett exempel på ett uruselt kundbemötande.

Mycket dåligt !!! Rekommenderar inte alls detta företag för när de byggt klart och fått pengarna så går dom inte att nå hur man än försöker. Vi kommer dock att gå vidare med detta!!! Läs mer
gillar detta