Homework

2.1 / 5 i betyg — 14 rekommendationer

2017-11-30

Linda B skrev om Homework
Vår städerska var otroligt duktig, men Homework som företag är bedrövliga översittare att ha att göra med vid minsta problem.
Efter en tvist (som så många andra vittnar om nedan) som hade varit enkel och billig för dem att lösa genom att vara tillmötesgående med mig - kunden, hade jag varit ganska nöjd, men inte nu.

Har inte tid att tvista med dem om min skadade nya innerdörr, utan sade upp mitt avtal på dagen.

3 månader nytt hus, en skada som uppkommit genom olyckshändelse på en innerdörr, de vägrar ersätta dörren utan går endast med på att skicka dit en av deras "skickliga hantverkare" för att reparera den på plats... eller lämna en ersättning motsvarande en ny dörr, med andra ord får vi jobbet med att hämta ny dörr, byta osv.

Detta godtog vi inte då vi inte anser att man kan måla sig till ett resultat som är identiskt med en helt ny dörr och vi vill heller inte ha merjobbet med att hämta ny dörr och byta då vårt problem inte är inkompetens utan tidsbrist.

Det är ju därför vi köper städtjänst, för att öka vår fritid. Vi kan ju städa själva också...
Kommer INTE rekommendera Homework! Läs mer