Min Datorsupport AB

4.8 / 5 i betyg — 130 rekommendationer

2018-01-23

Min Datorsupport har vid två tillfällen varit till stor hjälp för att lösa mina datorproblem: dels när jag inte kunde skriva ut utskrifter, min Words krånglade, adobe visade sig vara illa uppdaterat och mejlen inte funkade som den skulle, dels när jag plötsligt inte kunde komma in alls på mitt microsoft-konto, där tydligen någon ickebehörig gått in och ändrat mitt lösenord. Snabbt och elegant löste Min Datorsupports eminente och trevlige Emil Höglund mina problem och kunde dessutom ge för en gammal man välkomna råd om bl a Skype. Detta utan att, måste verkligen betonas, för ett ögonblick låta märka på sig hur dataokunnig jag måste ha varit i hans ögon. Min panikmage stillade sig direkt. Med tanke på RUTavdraget är priset för upphörd panik väldigt lågt. Min Datorsupport och Emil Höglund vill jag å det varmaste rekommendera . Med vänlig hälsning, Peter Bergstedt, Kaplansbacken, Stockholm. Läs mer
2018-01-24 Emil H svarar Peter B
Stort tack Peter, roligt att kunna hjälpa till och att du är nöjd. Bara höra av dig om det är något.

Trevlig kväll / Emil