Byggoffert Stockholm

4.0 / 5 i betyg — 6 rekommendationer

2018-02-12

Det var delvis en katastrofal upplevelse! Påståenden om att jag inte betalat, vilket jag gjort och usel standard på d svenska medarbetarna. Polackerna var duktiga. Platschefen i täby ensta måste bytas ut. tragisk person som förstör för företaget. Jag har även drabbats av påhittade fakturor efter avslutat arbete, trots att de var tydliga med att ni kommer aldrig efteråt och hotar med nya fakturor. Läs mer
2018-02-18 Latifeh A svarar Jesper E
Hej Jesper,
Tack för din rekommendation.
Vi på Byggoffert ställer oss väldigt förvånande till det du skriver!
Vi startade i god tid och avslutade i utsatt tid. Ert badrum blev jättefint samt att ni gav oss högsta betyg.
Vi är ledsna över att du inte är nöjd med vår arbetsledare eller en del av arbetsteamet som var hos dig. Vi tar åt oss av din feedback. Men att vi skickar fakturor som är felaktiga är något som verkligen inte ingår i vårt arbetssätt, vi hittar inga felaktiga i vårt system. Den faktura som du påstår är påhittad (vad vi tror) avser tätning av relinade rör detta är en kostnad som vi har lagt ut för er. Er förening betalar till er och ni betalar till oss, detta är ni väl införstådd med. Detta gäller för att er förenings garanti skall gälla (efter slutförd relining av ett annat företag) och detta gäller för alla medlemmarna i er förening.

Vårt mål är att en kund alltid ska vara nöjd efter ett utfört arbete och slutfaktura.
Benny E gillar detta