Euroflorist AB

1.3 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

2018-03-13

Jag vill med detta bara som alla andra visa ett varningens finger för Euroflorist,
Jag har mejlat och reklamerat och skrivit på Facebook mm. Upp till 10 dagar innan kundservice svarar, Sen läggen man in ett omdöme på Trustpilot om Euroflorist. Då blir det borttaget . Köpte bukett för 900:- som såg ut som en bukett från macken, Buketten levereades i alla fall hem. Men dagen efter slockade alla blommorna, Sen har det varit dött med kontakt från Euroflorist. Dom lovar och lovar, Inget händer.
2018-03-01 Fick jag detta svaret : Tack för ditt mejl! Vi ber om ursäkt för sent svar.

Vi beklagar att levererad produkt inte uppfyller era förväntningar.
Efter att ha granskat bilden du har varit vänlig nog att skicka till oss kan vi konstatera att levererad bukett ännu är i färg och form och på så sätt uppfyller våra villkor. Du kan vara säker på att buketten är till fullt värde och att vår florist gjort sitt bästa för att leverera en snarlik bukett.
När det gäller kvalitén på blommorna ber vi dig i första hand kontakta floristen som levererade blombudet. Om det skulle vara något fel på blommorna måste de nämligen i vissa fall i sin tur reklamera till sin grossist.

Önskar dig en fin dag!
Svarade på detta mejlet och bad om svar !! Idag har det gått 12 dagar, Och inget svar.

Så med detta sagt så kan du bilda en egen uppfattning, Om det inte är billigare att ta en taxi till Macken än en leverans från Euroflorist. Läs mer