Alberts Städservice Göteborg

4.3 / 5 i betyg — 237 rekommendationer
Dennis T

2018-11-28

Hej,
Jag vill ge Alberts Städservice bästa betyg efter att ha hjälpt oss med flyttstädningen!
Alberts Städservice hjälpte oss i sista sekund efter att vi bokat en annan städfirma som aldrig dök upp eller gick att kontakta! Vi hade panik och behövde hjälp på extremt kort varsel! Alberts Städservice hade ett fantastiskt bemötande samt mycket god service och hjälpte oss med flyttstädningen redan dagen därpå. Städresultatet blev bättre än förväntan och vi är otroligt nöjda efter Alberts Städservice fina hjälp.

Det vi är mest nöjda med är att ni på Alberts Städservice på riktigt såg vilken knipa vi satt i eftersom vi själva inte hade möjlighet att utföra flyttstädningen som behövdes efter att en annan städfirma lurat oss och verkligen ville ge oss den hjälp vi behövde!

Kommer alltid rekommendera er! Stort Tack!

Med vänlig hälsning,
Dennis & Veronica. Läs mer
2018-12-07 Alberts Städservice svarar Dennis T
Hej Dennis! Wow, vilket fin recension. Tack för att du tog dig tid att göra ett omdöme om oss. Vi har meddelat all berörd personal om hur nöjda ni är. Tack för ert förtroende och för att vi fick hjälpa er. Lycka till med det nya boendet och varmt välkomna åter! :) /Jennifer på Alberts
Alberts Städservice gillar detta