DHL Freight

1.0 / 5 i betyg — 2 rekommendationer
Elvin  K

2018-12-13

Elvin K skrev om DHL Freight
Vi Köpte 8 däck med fälgar,vi betalade för frakt till en annan leverans adress.vi hade fått info att dom ska ringa 1 timme innan leveransen.vi beställde däck o fälgarna omonterade‼️Men men men
Allt gick åt helvete igår‼️

Igår ringer bud föraren och säger att han är framme men han är inte framme där vi hade beställt leveransen till utan han har åkt till vår kontor. Jag bad honom komma leverera till rätt adress men han skit det.jag bad honom vänta på oss där han hade kommit till men men han skit det också.han sa att han ska köra tillbaka våran däck till terminalen!
Jag bad honom tusen gånger att vi måste ha våran däck idag då sa han att Ni kan möta upp mig nån stans så kan jag lämna eran däck.
Vi fick åka till en adress som vi fick av honom och tog emot våran däck.
Fick 1 däck mindre och inga buntar och inga centrum koppar va med‼️
Har ringt sen igår till byt hjul och DHL frågat efter däcken som vi inte har fått.
Men men får ingen återkoppling😡
Sitter fortfarande utan en däck som vi har betalt för 😡
Båda DHL kundservice och BYTHJUL kundservice verkar inte bry sig om sina kunder😡‼️
Fick lov att dom skulle höra av sig idag men fortfarande ingen har ringt och gett en besked‼️

Riktigt Skit kundservice‼️
Kommer Aldrig mer handla på bythjul‼️😡 Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte