Svensk Fastighetsförmedling Mjölby

4.8 / 5 i betyg — 76 rekommendationer

2019-01-22

Jag och min fru har köpt stallsberg 2 i Mjölby komun. Till att börja med kunde vi inte komma på den första visningen så jag ringde och pratade med mäklaren (Elin Berggren) och hon löste med kort varsel en extra visning åt oss. Sedan har hon svarat på alla frågor vi haft på ett proffsigt men ändå personligt sätt. När vi sedan var på nästa visning blev vi väldigt trevlig bemötta av både Elin och hennes kollega som var med, det hölls även en genomgång för alla som var där vilket jag tyckte var trevligt. Sedan när budgivningen drog igång så var vi givetvis nervösa men Elin hjälpte till och svara på alla frågor och ringde till både de andra budgivarna och säljaren när vi kände att det drog på tiden flera gånger, vidare när vi vunnit budgivningen kände vi att vi ville skriva papper så snart som möjligt och även det löste Elin. Outstaning! Det kändes jättebra hela vägen igenom. Jag hade inga egentliga förväntningar då det är första bostaden jag köper bostad men jag upplevde ett genuint intresse! jag kommer använda det som exempel när vi pratar kundnöjdhet på jobbet/Anton Norberg Läs mer
2019-01-23 Svensk Fastighetsförmedling svarar Anton N
Wow vilken fin rekommendation! Hjärtligt tack för de fina orden! Det har varit så roligt att få hjälpa er. Önskar er all lycka med ert nya boende och hoppas ni kommer trivas. Allt gott! Vänliga hälsningar Elin Berggren