Access Rehab - Karlskrona

4.5 / 5 i betyg — 360 rekommendationer
Björn J

2019-02-22

Jag fick en överbelastningsskada och sökte vård hos den kommunala vårdcentralen och fick gå med kruckor i fyra månader. Inga förbättringar skedde och jag undersöktes för en mängd olika saker.

Jag gick sedan till AccessRehab och bemöttes av Ninni. Hon identifierade en möjlig lösning direkt och påbörjade stötvågsbehandling. Kunde gå utan kryckor efter första passet och nästan utan att halta inför tredjepasset. Jag är på bra väg till en komplett rehabilitering inom endast en månad efter att inte sett någon framgång efter flera månader hos den kommunala vården.

Mina förväntningar var att få en behandling och ett träningsschema sedan bli av med kryckorna kanske efter en vecka men dessa förväntningar överträffades och har gjort mig överlycklig. Ninni har en sån skön personlighet och gott bemöttande samtidigt som hon är väldigt kunnig och kompetent.

Rekommenderar AccessRehab starkt för alla som drabbats av en idrottskada, eller inte kommit någon vart med en skada som undersökts av den kommunala vården. Läs mer