Johan Karlsson
en del av Fastighetsbyrån Tranemo

4.7 / 5 i betyg — 54 rekommendationer
Karl H

2019-03-02

Efer att min far gick bort så fanns det ett behov att sälja pappas bostad, eftersom jag själv bor utomlands. Johan hjälpte mej igenom hela processen, och vi fick bostaden såld snabbt och enkelt. Han tog hand om det hela åt mej, eftersom jag hade begränsad chans att ta hand om mycket själv.

Johan var väldigt professionell och förklarade allt i ord som en lekman som jag enkelt junde förstå. Han visade vilka saker som fanns att tänka på och som borde hållas i åtanke.

Johan ordnade med fotograf som tog fantasticka bilder och video som visade fastigheten ifrån sin bästa sida.

Vi fick en snabb försäljning ordnad och är väldigt nöjda med resultatet. Att vara den som säljer, då vill man alltid få ut det bästa priset man kan, alltid pusha lite mera. Johan var ypperlig på att ge dom rätta förutsättningarna, men också en rättvis prisbild till mej som säljer en fastighet. Mycket viktigt, för annars blir det lätt att känna att man inte har fått ut det man önskar.

Johan gjorde hela upplevelsen att kännas enkel, smidig och snabb. Exakt vad man önskar när man behöver sälja en fastighet.

Jag kommer alltid att sakna huset, platsen som jag växte upp i, trädgården och alla minnen som man har när man går runt i ett hus. Men tack vare Johan så vet jag nu också att dom som har köpt fastigheten kommer att ta hand om den på ett sätt jag inte skulle kunna göra ifrån utlandet. För mej var det en väldigt viktig del i processen.

Tack Johan. Läs mer