Städhjälpen.nu

4.0 / 5 i betyg — 71 rekommendationer

2019-03-08

Köpte städtjänst fick erbjudande om städ om fredagar med tid 9:30 , vi pratade om denna tid och jag sa att denna var mkt bra då vi har hund och vi kan ha honom med på jobb enbart om fredagar . Jag ville ha städ en gång innan jag bestämde mig , då nämnde man inte att då skulle tiden om fre inte vara kvar . Så en dag efter kom städ och jag var mkt nöjd , jätteduktig o trevlig tjej, mejlar tillbaka att vi vill gå vidare då var inte tiden längre kvar , mkt tråkigt att bli bemött så, om jag varit chef så hade jag varit säker på att kunden skulle bli nöjd och reserverat tiden istället för att erbjuda annan kund tiden jag precis blivit lovad . Med detta blev de då ingen fortsättning , då tiden som finns kvar är 17:30 om fre kvällar Läs mer
2019-03-08 Rasmus M svarar Eva J
Hej Eva.

Tycker att det var ett orättvist betyg ni gav oss om ni var nöjd med städningen?
Ni blev erbjuden fredagstiden på återkommande schema på grund av att vi vet att det är väldigt sällan att vi får lediga tider på fredagar då dom är extremt populära. Ni tackade nej till att boka in er på den tiden och ville som du skriver vänta med att se om ni blev nöjd med städningen.
Du måste förstå att vi har ett stort kundflöde med många som är intresserade av fredagstiderna och även andra tider så vi kan inte chansa på att sitta med tomma tider för att ni eventuellt ska bestämma er om ni vill ha en tid eller inte.

Det är aning orimligt att ni tycker att vi skall säga till andra intresserade kunder som vill ha fredagstider att vänta tills ni har bestämt er??

Är man väldigt låst till just en tid och dag som ni var så bör man vara snabb på att boka den tiden. Det kostar ju inget att säga upp städningen så du hade allt att vinna på att boka in det. Vi erbjöd er senare tid på fredagen och även tid på en annan dag men ni kunde inte detta.
Så väldigt orättvist förhållningssätt du har där tycker jag.

mvh
Rasmus