Garant Bygg & Bad AB

4.4 / 5 i betyg — 118 rekommendationer

2019-05-14

För att veta vilket företag vi skulle välja så granskade vi dem noga på webben. Garant till skillnad från många andra byggföretag visade sig ha ett flertal på riktigt anställda inte mindre än 28 st!! med alla nödvändiga kompetenser ”in house” som målare, röris, elektriker etc. Vi tog offerter från några företag och även där låg Garant lägst så valet blev lätt.
De började med att skärma av byggområdet med plast och bar sedan den tunga tvättmaskinen uppför den mycket smala och branta trappan upp till duschrummet på tredje våningen för att vi skulle kunna tvätta under tiden arbetet pågick. Så hänsynsfulla och engagerade. I ett så omfattande arbete som de skulle utföra måste man räkna med att något blir lite galet men vi har knappt hunnit nämna det så är det straxt korrigerat. De har varit ytterst hjälpsamma och tillmötesgående och bl.a. flikat in med råd och smarta idéer när vi själva varit osäkra.
Garant har nu förvandlat vår unkna källare till en gnistrande pärla. I stället för de slitna, sneda och krångliga utrymmena har vi nu ett stort lyxigt rum för tvagning, klädvård och klädförvaring med vattenburen uppvärmning i golvet till ett mycket rimligt pris. Blir det några fler renoveringar så är det till detta företag vi kommer vända oss till. Läs mer