City Däck

4.5 / 5 i betyg — 135 rekommendationer

2019-05-17

Shadia A skrev om City Däck
Bra service o det gick snabbt, ett plus att de har bra öppettider (var där på påskafton).
Stort minus vara att jag hade ringt några dagar innan mitt besök o kollats att det gick bra att ta däcken på avbetalning. När jag väl kom var den personen som hade hand om avbetalningar inte på plats, han hade inte kommit. Det ska väl inte vara avhängigt på en person om kunder ska kunna få avbetalning eller inte. Jag fick ta det på kort vilket man kanske inte alltid kan eller så kunde jag återkomma dagen efter när personen var på plats. Tänk om han inte hade dykt upp dagen efter heller?! Läs mer
2019-05-17 City Däck svarar Shadia A
Hej Shadia. Roligt att du är nöjd med det mesta, och att du gillar att vi har öppet varje dag, året runt.
Ett problem med våra öppettider är dock att vi på helgdagar inte alltid kan ha vår ordinarie personal på plats. Naturligtvis är det inte så att bara en person kan handha avbetalningar. På påskafton var det dock tyvärr så att alla i personalen som kan det systemet var lediga. Naturligtvis borde vi ha kommunicerat detta när du ringde. Vi ber om ursäkt för denna miss och lovar bättring.