Pål Pettersson
en del av Fastighetsbyrån Kalmar

4.8 / 5 i betyg — 147 rekommendationer

2019-06-11

Vi har sålt vår villa och vi har verkligen anlitat en excellent mäklare, Pål Pettersson.
Då vi tidigare har haft lite trista erfarenheter av en husförsäljning, är vi nu mycket nöjda från första mötet tills under hela försäljningsprocessen.
Det vi uppskattar mest förutom väldigt trevligt bemötande är tydligheten i processen av försäljningen. Vi har inte någon gång varit osäkra på hur det fortlöper och när vi har förväntats att inkomma med uppgifter eller vart vi befinner oss i försäljningen. Det var väldigt tydligt både före fotografering och besiktning till när visningarna skulle ske. Likaså under budgivning och i slutskedet av försäljningen har kommunikationen varit väldigt bra. Det har varit mycket lätt att nå Pål vilket vi har erfarenheter från tidigare försäljning , då vi nästintill fick ”jaga” vår mäklare för att få information som den här gången hos er bara flöt på.
Vi är verkligen supernöjda och naturligtvis även med slutsumman som Pål sydde ihop i försäljningen.
Tusen tack Pål! Läs mer
2019-06-13 Pål P svarar Ulrika W
Tusen tack Ulrika för din rekommendation och dina ord! Det värmde verkligen att läsa och så härligt att ni är nöjda med allt! Vi hörs och ses snart igen. Mvh Pål