Linda Grundström
en del av Svensk Fastighetsförmedling Klippan

4.8 / 5 i betyg — 56 rekommendationer

2019-07-23

Dags att sälja mitt barndomshem Olofsgatan 6 i Kvidinge. Far byggde det 1956. Han dog 2000 och mor har bott kvar till 2019. Jag letade mäklare och fick tips om Linda Grundström, som hjälpt till vid försäljningen av en mosters hus, Goentorp. Ringde upp Linda som tog emot uppdraget med ett leende som hördes genom telefonen. Linda gav intryck av kunnighet och trygghet.
Linda har förklarat, lyssnat tålmodigt på alla våra minnen, förklaringar och prat kring huset och gett oss bra tips kring försäljningen, hållit oss väl underrättade, bokat fotografering, energideklaration och allt annat som behövs. Hon har beredvilligt bokat extra visningar när det behövdes och genomfört slutfasen av försäljningen på för oss välunderrättat och tryggt sätt.
Mor ville ha en köpare, som ville ta hand om och älska trädgården som hon har gjort och t.o.m. den önskan lyckades Linda ro i land.
Linda skulle gärna få sälja fler hus åt oss om det skulle bli aktuellt. (Fast då är det hus i Södertälje och dit sträcker sig nog inte Lindas domäner?) Läs mer