Lirema Ögonklinik

4.9 / 5 i betyg — 232 rekommendationer

2019-08-25

Supernöjd! Gjorde FS-Lasik på Nybrogatan förra veckan. Skickade först in en förfrågan, svar och tid för synundersökning samma dag. Mycket bra och seriös ögonundersökning och efter det bokade vi tid för operation en vecka senare. Dags för operation! Bedövning med droppar, sved ingenting. Operationen kändes knappt, inget sved eller gjorde ont på något sätt. Ögonen spänns upp och man tittar upp på en ljuspunkt i typ tre minuter per öga fram och tillbaka sen är det klart. Smidigt! Efter en kvart får man göra en snabb synundersökning och sen dags att åka hem. Åkte faktiskt hem kommunalt utan problem. MEN när bedövningen släpper efter några timmar, håll i dig i sängramen, då är det ca två timmar i fosterställning! Svider och rinner men som tur är så går det över. På kvällen var jag ljuskänslig men såg bra. Dagen efter, återkontroll, då plockas en skyddande lins bort och synundersökning bekräftade perfekt syn! Åter på jobbet dag tre. Nu har det gått några dagar och allt är frid och fröjd. Ser knivskarpt, ingen irritation, torrhet eller ljuskänslighet. Trevlig personal och snabba svar. Inga konstigheter. Rekommenderas! Läs mer