Binero Webbhotell

3.6 / 5 i betyg — 289 rekommendationer
Stefan A

2019-10-02

Spontant omdöme
Obefintlig kund support...
11 år med detta bolag och de är TOTALT ointresserade av att hjälpa till. Senaste support ärendet fick jag efter otaliga meddelanden börja skriva till dem som om de vore barn för att de skulle förstå.... När de sedan TILL SLUT förstod vad vi faktiskt sa så vad de helt clueless och det senaste de skickade var:
Vi har nu kikat på det och blir tyvärr inte riktigt klok på problemet - gissningsvis är problemet dock att....
och så kommer de med en skit "lösning" som absolut inte kan ha med saken att göra. Sedan har de mage att markera ärendet som "solved"... WTF????
Behöver nog inte säga att jag kommer byta så fort det bara går, vill bara varna andra från att använda detta Kalle Anka företag...
Stefan Andersson Läs mer
2019-10-03 Binero svarar Stefan A
Hej Stefan,
Utmaningen för supporten är att när det gäller den grundläggande driften - så kan de inte göra något, om den ligger nere. Det är driftavdelningens uppgift. Detta kanske kan missförstås som om man inte kan hjälpa till, men så är givetvis inte fallet. Jag beklagar att du inte har haft en positiv upplevelse.
Mvh,
Joachim
gillar detta