TriffiQ

4.4 / 5 i betyg — 229 rekommendationer

2019-10-09

Oengagerad butikspersonal. Fick själv leta mig igenom hela sortimentet. När jag frågade efter särskild önskat plagg var kunskapen bristande om sortimentet. Ingen frågade heller om jag ville brodera loggan på kläderna, brodyrkortet ligger hos er. Hade behövt fler plagg egentligen till höst/vintergarderoben men tappade intresset under besöket. Inget leende eller tack/ha en fin dag trots att jag handlade för drygt 9000kr. Trist också att när personal/chef diskuterar bakom disken sådant som kunder nog inte vill dela. Tex hur marknadsföringen ska se ut, utskick eller inte, kampanjer osv. känns inte proffsigt. Sortimentet är också väldigt smalt för dam-kollektion. Känner mig inte särskilt välkommen utan mer help-your-self-betala-i-kassan... Läs mer
2019-11-29 Mikael J svarar Njuta Trädgårdsdesign Ab N
Hej och tack för din nyttiga feedback.
Vi kommer agera omgående på den kritik du delgivit oss.
Som ett första steg kommer vi from idag inte ha sk snabbmöten i våra butiksutrymmen.
När det gäller sortimentet är vår butikspersonal proffs på det vi har i butiken. Sortimentet i sin helhet är fantastiskt stort men vi ska alltid erbjuda att ta reda på fakta och sedan återkoppla.

En säljare kommer kontakta dig så vi kan ta del av dina förslag på utökat damsortiment. Dock kommer vi även i fortsättningen ha ett brett beställningssortiment där man har möjlighet att välja ut sina favoriter.