Radea

4.8 / 5 i betyg — 320 rekommendationer

2019-10-28

Robert N skrev om Radea
Låt mig avslöja direkt att jag är pedant. En sån där som är varje hantverkares mardröm. Som ska fråga och kommentera varje arbetsmomentet och materialval.

Därför är det imponerade att det finns företag som står ut med detta och dessutom i varje situation, rakryggat, tålmodigt och sakligt bevarar varje invändning och fundering. Och inte heller är sena att anpassa sig, till de önskemål som jag framför under arbetets gång.

Radea är ett sånt företag!

Radea har varit mycket professionella! Från första kontakten (som var ett desperat mail mitt i sommaren, när jag upptäckte radonvärden på över 1 800 becquerel i vårt hus) till det sista handslaget efter att de hade städat efter sig.

Då hade de under 96 arbetstimmar monterat radonsug, tätat potentiella läckor och framför allt installerat ett helt nytt FTX-system i en över 40 år gammal trävilla.

De finns säkert företag som är billigare. Det tvivlar jag inte på. Men vissa saker är helt enkelt inte värda att försöka spara pengar på. Jag skulle aldrig rekommendera någon av mina vänner något annat företag än Radea, om de ska ha ett FTX-system eller vill ha hjälp med radonsanering. Läs mer