Euroflorist AB

1.3 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

2019-12-12

Spontant omdöme
Jag beställde återigen blommor från euroflorist då jag tänkte att förra gången säkert bara blivit nån vanlig miss.
MEN , vilken besvikelse.
1 gången fyllde min bästis 50 år ochjag valde en Stor lyxbukett, som levererades Väldigt sent på kvällen på hennes födelsedag efter kalaset.så hon skickade ett tack MMS, med foto på buketten. Shit den va så fjösig och knappt några blommor i, mest grönt.. Tror det var3 av 10 lovade rosor och inte änns i den färg jag valt. Sen inte en enda nejlika heller.
3 rosor nått lila halvtorrt och massa gröna kvistar...
KontaktDe euroflorist och dom ville ha kopia på min beställning och kort på levererad bukett.
Svaret var att floristen först fått beställningen för sent,( skickade 3 dagar innan) och att de var blommorna som fanns å tillgå :0. Fick 3 pressentkort a: 50 kr / st

Nu i måndags ville jag skicka en grattis bukett till dottern som fått svar på sina 2 tentamen, som hon klarat med bravur.
Själv var jag på resande fot.
Dagen och kvällen gick, inget Sms Tack från dottern, så jag fick ju snällt ringa å avslöja min överraskning...
Men inga blommor hade kommit och ingen hade heller hört av sig till varken henne elr mej.
Jag skrev till kundtjänst, men dagen efter vid lunch då inget svar kommit, fick jag chatta med kundtjänst.
Oj, nä men floristen måste fått in beställningen så sent vart svaret......Skitsnack åter igen.
Hon lovade att skicka en lyxbukett ist.
Men när jag kom hem och besökte min dotter kan jag ärligt talat undra va detta var , inte nån lyx bukett, och återigen de dyra blommorna utbytta mot billiga utfyllnadsblommor och grönt.Inte änns i den färgkombination ( festlig) jag beställt .....
SÅ jäkla besviken, Nu tänker jag aldrig mer beställa från denna firma och göra allt för att mina närmaste också skiter i dom......... Läs mer
gillar detta