Seat24 Travel AB

1.3 / 5 i betyg — 19 rekommendationer
Jan Urban W

2019-12-30

Jag kommer aldrig, någonsin, använda Seat 24 igen! Av följande skäl;
1. 24 timmar före avresan fick vi uppdaterad resplan med angivande av AGV tid från ARN till Teneriffa kl 16:50, MEN i resedokumenten från flygbolaget stod det AVG 06:45 !!!! Om vi hade litat på Seat 24 skulle vi ha missat planet och även vår båttur på Teneriffa.
2. På hemresan händer samma sak igen !!. 24 timmar före avresan från Teneriffa fick vi ett mail med uppdaterad resplan med angivande av AGV tid 15:55 från Teneriffa, men i resedokumenten från flygbolaget sa det 09:00. IGEN; vi skulle ha missat flighten hem också !!!
3. När jag försökte komma i kontakt med kundtjänsten gick jag in i en telefonkö som jag gav upp efter över en timmes väntetid.
4. Nu när jag vill maila ett klagomål gömmer sig Seast 24 sig bakom FAQ listor etc. etc. När till slut klickat mig fram till ett ställe på Seat 24s hemsida är det enda sättet att kommunicera ett klagomål att skriva ut ett formulär och fylla i det manuellt och skicka det genom vanlig snigelpost! Vilket århundrade är det här företaget från ???
Om vi skulle ha mindre erfarna resenärer och/eller ålderstigna skulle vi ha missat båda flygningarna !!
Jag kan INTE rekommendera någon att resa med Seat 24. Läs mer
ANDERS N gillar detta