Pooltorget

2.3 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

2020-02-06

Spontant omdöme
CARIN L skrev om Pooltorget
Varning! Riktiga skojjare! Oprofessionella i sitt utförande, dåligt kundbemötande och interna konflikter som drabbar kunder! De började med att dra av en vattenslang när de drog ut badkaret utan att stänga av vattnet innan, vilket resulterade i en mindre översvämning. Efter felsökningen angav de ett pris för servicen men fakturerade 20% över det pris de angav. När vi påpekade det felaktiga priset och bad om en uppdaterad faktura skyllde de på varandra internt och hade ett aggressivt bemötande. De hotade med att de hade en advokat och att dra detta till rätten. Läs mer
2020-02-19 Pooltorget svarar CARIN L
Hej Carin,

Det var tråkigt att din upplevelse av vårt företag var så dålig.
Det verkar ha blivit något missförstånd angående prisbilden för
reparationen av ditt spabad.
Enligt teknikerna på plats så angav de ett cirkapris för den
trasiga delen. Sedan tillkommer ju arbete och resa. Arbetstiden kan ju
var väldigt svår att ange exakt i förväg. Nu visade det sig att en
slang var dålig och måste bytas ut tex.

Hälsningar Åsa Sandberg
gillar detta