MECA bilverkstad Hudiksvall

1.0 / 5 i betyg — 1 rekommendationer

2020-03-16

Jag som bilägare har alltid trott att man kan lita på verkstäder som är auktoriserade, att man där agerar schysst emot kunden.
I detta fallet med MECA - JM Bilservice, 2019-06-21, så känner jag mig lite uppkörd.
Renovering av löstagbar dragkrok hos Eskilstuna-företag skulle kosta 998 kronor med frakt, så långt är det helt okej!
Men att killen som hamra och röck lite för att få loss densamma hos MECA, sa att det skulle endast kosta ett par hundra, skulle innebära slut- timkostnad på 1591 kronor, var ändå rätt magstarkt gjort!
Nu var jag för besiktningen tvungen att fixa dragkroken, jag var nödgad att få hjälp, men att ifrån det till att bli uppkörd såhär, det hade jag aldrig trott!
Ett råd till andra bilägare är att se sig om efter någon mer seriösare bilverkstad än denna, det kan bli mer kostsammare i slutet än vad de sagt!
-Jag kommer då ALDRIG någonsin att komma tillbaka och anlita denna MECA verkstad i Hudiksvall! Läs mer
2020-06-16 MECA bilverkstad Hudiksvall svarar OVE H
Hej Tack för din feedback!
Vi tycker att det är tråkigt att vi fått denna recension trots vårt hårda arbete. Där vi försöker hjälpa kunden snarast möjligt och till en rimlig kostnad. I detta fall då du kontaktade oss 8månader senare och beskrev ditt missnöje återbetalde vi samma dag den summa som överskred den, enligt dig egentliga arbetstiden. Kundmottagaren var tyvärr inte på plats och hade därmed dåliga uppgifter på tidsåtgången vilket ledde till denna tråkiga situation.