Walat Taha
en del av HusmanHagberg Uppsala

4.7 / 5 i betyg — 112 rekommendationer
Matts Ö

2020-03-25

Walle är en Kalaskille! Jag fick tips av en kompis när jag var i Thailand på en BRA mäklare. ( jag hade varit utomlands i 5 månader och hade en månad kvar i Thailand) Jag kom på att jag ville sälja min lgh. en 2 rummare på 55 kvadrat centralt i Uppsala. Jag mailade honom och ville ha kontakt, men de kostar 27:-/minut att prata. Vi kom överens om: Whatsup + Messinger + mail som kommunikationsmedel när jag var i Thailand. Han fixade ALLT med min lgh. så när jag kom hem en månad senare så skulle han precis lägga ut den på nätet. 3 dagar senare så sålde jag min lgh. Istället för "Snabba WILLE" så fick han heta Snabba WALLE! Jag skall emigrera till Portugal så han fixar även överlämningen av nycklar + slutlikviden då jag ej kan närvara då mitt flyg skall avgå på en lördag. Tillträde på en måndag. TACK WALAT för Gott jobb!! MVH/Mats Österberg Läs mer
2020-03-25 Walat T svarar Matts Ö
Wow säger jag bara, detta är en rekommendation en fastighetsmäklare enbart kan drömma om. Jag är glad och tacksam över att du gav mig chansen och ditt förtroende. Jag sa det från första början och håller alltid mitt ord "lägg över nycklarna i mina händer så sköter jag allt". Underbart att se att du är nöjd, det är det ända jag strävar efter. Tyvärr så hinner vi inte ses på tillträdet men du vet var du kan hitta mig, kom förbi på kaffe när du har tid om dagarna. Tusen tack för din rekommendation och för att jag fick bli din fastighetsmäklare. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig att köpa/sälja i Portugal men jag vet vem jag ska ringa om jag någon gång besöker landet. Tack för samarbetet vi hörs / Walle
Walat T, Jesper A, Maxim A gillar detta