Bilförmedlingen Ängelholm

4.6 / 5 i betyg — 475 rekommendationer
Harald F

2020-05-26

Seriöst testade bilar med transparens kring eventuella fel. Bra priser. Minus för en viss ovilja att visa bilarna med dess för och nackdelar. Man får mest kolla in bilen själv och kan man inte mycket om bilar är det svårt att bilda sig en uppfattning om det är en bra eller dålig bil. Läs mer
2020-05-27 Michael S svarar Harald F
Hej Harald! Tack för ditt fina omdöme och tack för dina tankar om visningen av bilen. I många fall så vill ju en köpare själv kunna titta på bilen i lugn och ro men vi har absolut förståelse för att man också vill ha hjälp med tekniska detaljer, vad som är bra eller mindre bra med en viss bil o.s.v . Detta tar vi till oss och sätter upp på vår lista med saker som vi kan bli bättre på. Det är ju genom feedback från våra kunder vi kan ta ytterligare steg i vår strävan efter att vara bäst på att ge våra kunder en bra upplevelse av besök och affär hos oss..
Vi önskar dig en fin avslutning på våren och en kommande varm o skön sommar. :) Med vänlig hälsning, Pelle, Palle, Lasse & Pontus på Bilförmedlingen i Ängelholm
Michael S gillar detta