Lova Begravningsbyrå

4.7 / 5 i betyg — 200 rekommendationer

2020-09-25

Begravning med urna och präst. Hen fick in dödsannonsen på fel datum, hade blivit i fel tidning om inte jag vart allert. Beställningen av blommorna slarvades bort, och svår att få tag i med dålig återkoppling. Med andra ord; en massa strul som man vill slippa vid ett dödsfall av en nära anhörig. Vi hade liknande problem för 2 år sedan med annan byrå när mamma gick bort, och valde därför en annan byrå. Tråkigt att det upprepades igen. Läs mer
2020-09-29 Lova Begravningsbyrå AB svarar Stefan B
Hej Stefan,

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme till oss. Det hjälper oss att bli bättre. Tråkigt att höra att din upplevelse av oss som begravningsbyrå inte varit bra. Då har vi misslyckats.

Gällande blombeställningen så hade tyvärr vår rådgivare förlorat det mailet från er och var tvungen att fråga en extra gång gällande vad ni hade beställt. Förstår naturligtvis att detta gav upphov till onödig oro för er. Vi hoppas i alla fall att blommorna var vackra och att ni var nöjda med dessa på själva begravningsdagen. Även gällande annonsen har vi brustit då den kom in senare än ni önskade.

Vi tar till oss av din feedback och undersöker vidare dessa brister med vår rådgivare. Om du önskar tala vidare om detta är du varmt välkommen att ta kontakt med mig.

Allt gott,

Med varma hälsningar