Euro-Park AB

1.0 / 5 i betyg — 2 rekommendationer

2021-01-12

Spontant omdöme
Min fru hade parkerat på en parkeringsplats utanför hennes skola där en avgiftstaxa skulle betalas och regnummer registreras. Hon betalade avgiften och skrev in regnumret, men råkade då skriva 951 i slutet istället för 591. När hon gick ut såg hon en p-avgift och personen som utfärdade p-avgiften, hon visade upp att det blivit fel regnummer men att hon har betalat för en giltig biljett. Biljetten skulle makuleras sa kontrollanten, men att min fru skulle ringa in efter några dagar för att säkerställa att den är makulerad. Vi ringer in och får höra att parkeringsboten inte är makulerad, och förklarar situationen för kundtjänst. Vi får som svar att p-boten inte går att makulera då det inte spelar någon roll om vi har haft en giltig biljett eller inte om regnumret inte stämmer, detta då vi tydligen kan ha parkerat två bilar med identiska regnummer fast där den ena har 951 och den andra 591... Läs mer
gillar detta