Eken Arborist AB

4.8 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

2021-07-07

Hej,
Vi behövde fälla döda träd på vår tomt och snygga till andra vars grenar hängde över gatan och huset. Vi hade tagit hjälp i trädgården av firman Två Smålänningar och de rekommenderade Eken. Efter ett telefonsamtal med Joel träffades vi på vår tomt för att diskutera arbetets omfattning. Han var lyhörd, kom med egna förslag, tog anteckningar, var trevlig att tala med och var på det hela taget mycket förtroendeingivande. Kort därefter kom en offert med varje enskilt träd inprickat på ett flygfoto på tomten och en beskrivning helt i överensstämmelse med vad vi talat om. Det var enkelt att tacka ja till denna offert. Vi kom överens om ett datum och den dagen infann sig Joel med två lika trevliga kollegor som tillsammans utförde arbetet som vi är mycket nöjda med. Det överblivna riset hämtades på utlovad tid och för oss återstår bara att hälsa dem välkomna nästa gång vi behöver hjälp! Läs mer
2021-08-16 Eken Arborist AB svarar Patrik R
Hej Patrik, tack för ditt fina omdöme! Vi hade en väldigt trevlig arbetsdag i er trädgård. Tack för fint bemötande och roligt att ni blev så nöjda!