Spotify AB

4.5 / 5 i betyg — 31 rekommendationer

2008-12-10

Det här är det bästa, mest revolutionerande programmet sen napster. Det är visserligen inte riktigt samma kategori. Men ialla fall. Jag har betalat för premium ett antal månader nu och jag är helnöjd. det enda jag saknar är en equalizer. Det är fruktansvärt bra att ha på fester, där vem som helst kan leta fram en låt de tycker om osv. Reklamen vet jag inte mycket om mer än att det inte har stört mig under de få dagarna jag inte haft premium. Och reklamen är ju givetvis ett måste för att dom ska kunna betala för licenserna. annars hade alla varit tvugna att betala.. ^^ att man inte kan ladda ner låtarna som någon klagar på tycker jag inte är något problem. därför att man så fort man har tillgång till internet kan lyssna på låtarna. det enda jag har att klaga på egentligen är designen. den funkar bra som den är nu. och det ser relativt bra ut. Jag vill ändå kunna customiza mina program med hemmatillverkade skins också vidare.. hoppas på att det kommer möjligheter till det snart ^^ Läs mer