Råcksta Vällingby Närvårdsmottagning

2.2 / 5 i betyg — 9 rekommendationer

2009-06-27

Måste verkligen rekommendera Närvårdsmottagningen. Enda stället där man slipper bli smittad av alla andra patienter med infektioner. Jag har varit där för både infektioner och diverse annat. När jag hade hosta och feber fick jag gå till infektionsrum utan att blanda mig med andra ens i receptionen. När jag sökt för annat (vrickat foten, ont i ryggen mm) har jag sluppit att sitta i väntrummet och bli smittad av hostande, snörvlande människor med gud vet vad för otrevliga infektioner. Toppen tycker jag, inte ens på barnakuten eller på en infektionsmottagning jag var en gång slapp man att smittas av snörvlande människor. Jag tror dom tjänar pengar på att smitta ner oss när vi går på andra mottagningar. Då måste vi ju komma igen en vecka senare och få penicillin, och sen smittar vi ner någon annan stackare i väntrummet igen. Jäkla bra affärside! Jag rekommenderar alla som inte vill gå till doktorn för ont i foten och komma hem med en ny sjukdom, typ sista flunsan, att gå till RåckstaVÄllilngby närvårdsmottagning istället. Läs mer