MåBra Hälsobutik/Postorder

2.0 / 5 i betyg — 3 rekommendationer

2011-09-13

Jag tycker tvärs emot tidigare tyckare att detta är ett mycket bra företag. För ett par år sedan kom jag först i kontakt med dem då jag skulle beställa ett antal produkter via postorder.Dock hade jag lite frågor så jag ringde in min beställning och fick då höra att det fanns en fysisk butik- något jag inte visste då jag var nyinflyttad till Göteborg och bodde i en annan del av staden. VD:n sa att om jag kom till butiken och sa att jag pratat med honom så kunde jag få mina produkter till samma pris som på webben (trots att butikpriset var några tior högre per vara) Så jag gjorde detta, väl i butiken köpte jag även lite andra grejer som även dessa gick till webpriset trots att jag inte bad om det :-)
Något år senare bodde jag några mil bort från Göteborg så jag beställde på postorder, fick mina varor bara några dagar senare och allt var rätt o riktigt. Nu tillbaka i stan så går jag gärna dit när jag har tid, kompetent och framförallt väääldigt väldigt trevlig personal, man vill liksom stanna kvar där inne. Det enda negativa skulle vara att butiken är liten o trång, jag som ofta har stor ryggsäck och kassar med mig är rädd att riva halva stället, plus att det ligger lite avsides men det är ju också mysigt att ta en tur till Stigberget när man inte är där vanligtvis. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte