Com Hem AB

1.4 / 5 i betyg — 329 rekommendationer

2012-01-11

Spontant omdöme
Emil S skrev om Com Hem AB
Jag nappade på två månaders gratis XL från Com hem när jag köpte ny TV. Ingen bindningstid. Hade tänkt behålla det minsta paketet efteråt för att få bättre bild. Men när gratisperioden var över blev bildkvaliteten mycket sämre!

Så jag ringde för att säga upp det.
1. Först knappar jag in mitt personnumer i telefonen.
2. Sen kommer jag till kundtjänst som vill ha mitt personnummer och kopplar mig vidare till en kollega.
3. Då kommer jag till ytterligare en som vill ha mitt personnummer igen och igen kopplar mig vidare till en kollega.
4. Då kommer jag till tredje personen på kundtjänst som också vill ha mitt personnummer och kopplar mig vidare till en kollega. Nu får jag säga upp abonnemanget, men har tre månaders uppsägningstid.

Så nu betalar jag i flera månader för något som jag inte nyttjar, eftersom det inte är bättre än det jag har gratis... Läs mer
gillar detta