Installation
en del av Revider Energi AB IVT Center

4.3 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

2013-03-27

Proffesionella, i alla led från offertering, projektering, installation och support. Vi flyttade in i nya huset i januari för några år sedan, vi hade då redan beställt en bergvärmepump av revider, vi hade kommit överrens om installation i mars. Första morgonen i nya huset upptäcker vi att vi endast har ca: 1 minut varmvatten (med 3 barn). Det visar sig att den varmvattenberedaren i gamla pannan är sönderrostad. Säljare och mäklare svär sig fria och hänvisar till besiktning och undersökningsplikt. Tre månader utan varmvatten mitt i vintern för en familj på fem - känns sådär... Ringer Revider, inga problem säger de, vi kommer nästa vecka och installerar pumpen med beredare så kan ni köra den fram till mars då vi kommer och intallerar själva bergvärmen. Tack!!!
Installatör och borrare som sedan dyker upp är lätta att ha att göra med, alla tider hölls, helt enkelt inget att klaga på. Bra genomgång kring inställning av pumpen, inga problem med efterföljande frågor, bara snabba kunniga svar. Kan varmt rekomendera Revider energi! Läs mer