Lackat & Klart - Nacka

2.9 / 5 i betyg — 7 rekommendationer
Lisa C

2013-09-05

Vi lackerade om våra köksluckor i somras hos Lackat och Klart. Allt gick bra och med "endast" en påringning med påminnelse kom luckorna till oss.
Det visade sig att en av luckorna var skadad och Bosse, som leverantören från L&K hette, lovade att fixa detta och att vi bara kunde ringa när vi var tillbaka efter semestern. Två veckor senare är vi tillbaka och här börjar jakten efter någon på L&K.
Jag och min sambo ringer sammanlagt 10 gånger under två veckors tid och pratar in ett meddelande för varje gång med en önskan om att bli uppringd. En gång svarar till och med administratören och lovar att Bosse ska höra av sig till oss under veckan. Inget händer.
11e gången jag ringer så svarar Bosse och menar att det är mitt fel eftersom att jag bara presenterade mig med mitt förnamn, då kunde han ju omöjligt veta vad saken gällde. Jag förklarade då för honom att jag, de 10 andra gångerna, hade presenterat mig med både för och efternamn samt telefonnummer.
Så en tämligen arg och anklagande Bosse säger att han lämnar luckan i nästa vecka och lägger på luren.
RIKTIGT USEL KUNDSERVICE. JAG REKOMMENDERAR INGEN ATT ANLITA DETTA BOLAG. Läs mer